Inlägg från: pressan |Visa alla inlägg
  • pressan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hejsan alla molly vänner..

Har läst lite här ett tag och nu tänkte jag kolla med er om ni har nån aning om var jag får tag på en taradiddle klänning i 2 eller 3. har koll på tradera men de norpas alltid framför min näsa.. e nog ingen höjdare på att buda.. så har ni hört om nån som vill sälja.. hojta till.

Ha en skön dag /pernilla

• pressan
    Tindrisen03 skrev 2010-03-01 14:26:37 följande:
    Söker du röd, puder, grå el royal (lila)?
    Vilket som men inte royal.. men min dröm om taradiddlen fortsätter.
  • pressan

Angående tjejen på tradera. Jag funderade förrut hur en person kunde sälja så mycket molly i olika storlekar.. men om man har det som sport så.. hon skulle ja då inte lita på.

Annars hade ni nån lista på traderare som man ska akta sig för?

• pressan
    Morty skrev 2010-03-02 17:26:23 följande:
    Så nu har jag inboxat ett antal här i tråden som efterfrågat varningslistan.
    tusen tack... <3

Fy för alla lurendregare på nätet.. hoppas det löser sig för dig duntoffla
  • pressan

Go morgon tjejer. Har en Tradera fråga. Hur gör jag för att lyckas. Har en goding på lut som går ut i kväll men alla andra gånger jag försökt vinna ett bud har nån annan norpat den i samma sekund som auktionen stänger. Och det är med bara nån tia som den försvinner fram för näsan på mig. Så nu behöver jag hjälp.. Om denna om kärlek inte blir min så gråter jag stora tårar.. Så SNÄLLA HJÄLP..

• pressan

Tack för alla tips.. jag berättar sen hur det blev.. håll tummar och tår nu mollysar..

• pressan

Hejsan.

Jag frågade ju för nån dag sen om tradera.. Nu vann ja då inte den auktion som jag suktade efter med ninjade hem en annan goding nu i helgen http://www.tradera.com/Odd-Molly-finaste-tunica-stl-2-farg-chalk-Raritet--auktion_301743_108010664 och nu till min fråga.. Vilket fraktsätt är bäst. Dhl eller posten? Hoppas detta är en seriös försäljare nu man får ju lite hicka efter alla era historier. Men hon verkade mycket gullig i mailen så jag kör på magkänsla.

Vad tycker ni om mitt köp då? Hoppas den är fin på oxå.. man vet ju aldig vad man köpt före man har det hemma och prövat det.

• pressan

Okey.. DHL får det bli.. Hoppas de hittar hit nu oxå.. Ni som haft bort paket har de kommit eller har ni gett upp hoppet?

• pressan

Morty: Vill oxå ha nya listan.. blinkeli blink

(och jag hoppas inte min senaste säljare finns på den)

Jag funderande ju om jag skulle ta posten eller DHL till min 390 men hon hade tagit reda på att det med Dhl till finland skulle ha kostat mig mellan 800-1000 kronor i FRAKT. Hur sjukt är inte det. Valde Posten.. hoppas att de inte strular nu.

Brawny: E de månne en FoL du köpt.. tänkte på att du tog i olika storlekar.. Nyfiken juh..

• pressan
    DansAnsan skrev 2010-03-10 13:53:05 följande:
    Ser nu att den säljaren jag köpte tunikan av ligger under listan med säljare som mest troligt säljer kopior.Jag som tyckte att jag var försiktig, frågan är nu om jag kommer få något paket eller inte, har inte hört av säljaren trots att jag mailat, satte in pengar på säljarens konto i helgen.Trodde faktiskt inte att det förekom kopior på just denna tunika, de vanliga 4-continent har man ju hört om.Anna.
    Nej vad tråkigt.. jag köpte oxå en liknande i helgen men den med grått band. Här blir det fortsättning följer.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV