Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hallå där {#lang_emotions_flower}

Två av mina önskeplagg har utgått, happy monday skirt och sugar trousers *deppar*

Hoppas på Ajabajaleverans imorgon! Och när kommer Swedish hasbeens sommarskorna som jag beställde förra veckan tro...Förra gången jag beställde gick det supersnabbt!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Igår kom 4 continent dress brown i brevlådan, bild i bloggen idag, tillsammans med Antidote frill tank i rose...Om någon vill kika {#lang_emotions_flower}
  • Skrutteruttan
    Pokergirl skrev 2010-02-10 18:16:01 följande:
    Hihi, jag som funderade tidigare idag på vad det var för fantastisk klänning som Malou hade på sig idag. Hittade nu på deras hemsida att det var en OM. Nu måste jag bara hitta vad denna vackra skapelse heter och kostar.
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7605

Här har du den, Nymph dress l/s blue 3 800:-
  • Skrutteruttan
    Tabby skrev 2010-02-15 12:22:12 följande:
    Jisses, vad många som har fel på sina plagg nu Helt sjukt ju.....
    Inte jag heller...*tur*
  • Skrutteruttan
    Mabimao skrev 2010-02-20 13:21:21 följande:
    Visst är man sugen på den. MEN jag är så osäker på hur den ser ut på någon lite hm... fylligare person.På Skutteruttan var den tok-fin. Men det säger inget om hur den ser ut på mig. Jag har dessutom den andra jeanskjolen.......kanske låta bli denna då. Eller chansa och returnera. Ingen som vet hur den är i storleken jämfört med den äldre jenaskjolen som var relativt rymlig?
    Men åh vad du är rar {#lang_emotions_heart}

Skulle bara säga att om någon är nyfiken på jeanskjolen eller LottaLotta long jacket så har jag bilder i min blogg nu...

Trevlig lördag!!!!
  • Skrutteruttan
    Mamma2001 skrev 2010-02-21 20:08:58 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grandma`s Coat i chalk eller black? Kan sjutton inte bestämma mig! som vanligt....
    Åh, kommer den i chalk? Spännande! Jag skulle dock ta en i powder, klart snyggast av alla tycker jag...(själv skall jag försöka hitta en i röd eftersom jag köpte Lottalotta i powder)
    Almost black är jättesnygg, men känns lite vintrig....på våren vill jag ha färg och ljust {#lang_emotions_smile}.

Lycka till i ditt val!
  • Skrutteruttan
    MrsFreckles skrev 2010-02-24 00:46:12 följande:
    Nu borjar jag bli lite sugen pa att kopa en livealot blus i powder (Skrutteruttan var sa fin i sin!) - undrar om, da jag inte sett den live, den valdigt tunn och glansig i tyget?
    Tack {#lang_emotions_flower}

Den är tunn och glansig och ganska genomskinlig...
  • Skrutteruttan
    Premiär för Lovely knit i powder idag {#lang_emotions_smile} (Bild i bloggen)
    Älskar den redan....vill ha många färger...men i såfall skall jag vara kall och vänta in ev rea...Nästa måste är en röd grandmas *väntar*

Ha en bra dag!!! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV