Inlägg från: brawny |Visa alla inlägg
  • brawny

Odd Molly för oss inbitna del IV

Aha!!! Det är därför det varit så tyst hela eftermiddagen. Ni har varit här och tjattrat!

• brawny
    malinoski skrev 2010-02-08 19:28:11 följande:
    Läste precis att även Up-to-me-ism dress har tagits ur produktion. Tråkigt.Men det måste nog bara gälla just den klänningen, för U-T-M-I strap dress såg jag på personalen i OM butiken härom dagen. Den var för övrigt HUR FIN SOM HELST till en #184 Drama Jacket i samma färg!Helt otippat för min egen del, men verkligen två plagg som var mycket finare i verkligheten. Tyvärr kommer väl drama jacket bli hur dyr som helst bara.. 
    Hmm, jag fick mail idag från OM:s huvudkontor att alla Up-to-me-ism plagg förutom blusen inte kommer att produceras. Men det är ju bara kul om de har fel!
  • brawny
    malinoski skrev 2010-02-08 22:17:11 följande:
    Jag frågade dem om både klänningen och drama jacket tillhörde vårnyheterna som kommer nu i veckan, men då sa de att det tillhör sommarkollektionen så de kanske helt enkelt bara har skjutit upp produktionen lite?
    Så kan det kanske vara! Men det är trist att det blir så mycket frågor och funderingar kring det här. Kan de inte bara ta bort produktbildera på de plagg som inte kommer att komma i butik?
  • brawny
    Frusna flickan skrev 2010-02-08 22:50:16 följande:
    God kväll alla! Gud vad jag velar.. Jag älskar ju x-stitch óch har haft måånga sådana. Jag ahr dock ett problem med höstens chocolate. Jag har haft två stycken i stl 3. Den första fick jag för mig inte var bra efter att de ändrat modellen och förlängt livet, nu känner jag att de nyare nog sitter bättre och minskar gravidkänslan.. Då köpte jag en till likadan igen som jag sedan sålde till förmån för en chalk. Det gick några dagar och jag ångrade den bruna som jag hat så svårt att slitas från och då skull ejag buda hem en på T.. Missade den och tänkte att jag ju faktistk har börjat gå ner i vikt så jag testar en tvåa.. Smart! Den är inte helt fel men lite fööör tight över bysten. Vad hålle rjag på med?? Någon som känne rigen sig eller är det bara jag som är så här störd och har svårt att släppa vissa plagg? (känner mig dödsensam just nu...)Jag har nu ivkäll beställt en 327:a i indigo efter dyster läsning hos Katinka.. Men jag kan aldrig tro att endast Mtahilde kommer att ta in den. det måste väl bara vara så att de andra har beställt senare? Eller.. Den skulle ju inte göras först. Jag menar om alla inköpare protesterade så högljutt att de gjorde den en omgång till är det inte så sannolikt att de inte beställer den sedan. Jag kommer säkert få ångra att jag köpte den dyrare från Danmark och allt i onödan....... Men jag ville så gärna ha en.
    Haha! Det är ju underbart hur det kan vara. Hoppas det löser sig för dig Frusna Flickan!

Idag är det premiär för min FoL i chalk. Har haft den ett tag nu men inte riktigt varit kompis m den. Men nu så. Premiärade också min Noblesse Coat i cherry och FoL:en tittade fram så sött under den. Glad att jag blivit kompis m FoL - äntligen!
  • brawny
    Morty skrev 2010-02-10 09:16:55 följande:
    Fixat!
    Tack snälla du! Intressant läsning. En vad de som misstänks sälja kopior har haft auktioner där jag nästan budat...! :-O
  • brawny
    Ullis 10 skrev 2010-02-10 22:05:05 följande:
    Kan någon klara ut en sak åt mig.. dessa 327:or - fans ju eg inte i kollektionen? Ajabaja mfl får ju ej hem dem...  Får inte ihop det? Visst hade Mathilde en helt ny variant - indigo?
    När jag var på Mathilde igår så sa de att det bara är de i hela Sverige som får in
    327:an i indigo, rosa och chalk. Sen om det stämmer vet jag inte men de skickar ju om man ringer dem. Igår fanns alla färger i alla storlekar. Samt x-stitchen i rosa/nougat.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV