Inlägg från: muumuu |Visa alla inlägg
  • muumuu

Odd Molly för oss inbitna del IV

Gokväll!

Jag har följt detta tråd för ett år nu och då var det dags att registrera sig {#lang_emotions_smile} Jag skulle nämligen fråga er (kunniga i ämnet) om en sak: vet någon om det förekommer kopior av kappan #578 Love Reactions? Jag budade in kappan på T för min syrra igår kväll, men blev lite misstänksam och började nu undra om kappan är en original... Jag är inte alls bra på att känna igen kopior från originaler, så jag vore mycket tacksam om nån mer kunnig kunde kolla bilderna på kappan och säga sin åsikt! Det kan mycket väl vara att kappan är original som den ska, men jag skulle vilja veta den innan jag betalar. (Och jo, man kunde ha kollat det här innan man bjuder... {#lang_emotions_dreamer})

www.tradera.com/NY-odd-molly-kappa-stl-1--NO-578-love-reactions--auktion_163301_110608657

• muumuu
    Duntoffla skrev 2010-04-15 20:40:25 följande:
    Hej och välkommen hit!
    Tack! {#lang_emotions_smile}

Och tack snälla Duntoffla, Smulan0 och mantis för svar! {#lang_emotions_smile} Känns bra att veta att man inte behöver krångla med några kopior nu... Hoppas att storleken passar syrran!
  • muumuu
    Duntoffla skrev 2010-04-15 22:16:32 följande:
    Eller så blandar jag ihop det med spoiler tank? Fast 1800 kan det väl aldrig kosta? Du kan nog göra dig en hacka annars. Lite fishy känns det då den högste budgivaren lämnat många bud och inte har ett enda omdöme.
    Även jag har för mig att det kostade runt tusenlapp. Men vilka priser på T! {#lang_emotions_surprised} Vore inte den första gången med ofattbara priser...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV