• Xst

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jag vill gärna va med men bor inte i sthlm. Men har en kompis som kan hämta upp

• Xst
    leson76 skrev 2010-04-07 15:01:40 följande:
    ok, kajsan och xst? Vad vill ni ha?
    inboxade dig. Så kan du inboxa tillbaka uppgifter !
  • Xst

Ville ha klänning men ingen stl 4 kvar Suck och stl 3 är nog katastrofliten. Hur är de i stl?

• Xst
    leson76 skrev 2010-04-07 15:25:11 följande:
    Är du osäker med din beställning? Tänkte plippa iväg den innan jag drar till dagis
    Neh ska ha blusen Men hade velat ha klänning men fanns ingen i stl 4 *suck*
  • Xst
    leson76 skrev 2010-04-07 17:49:07 följande:
    Ledsen, men jag hann inte få igenom ordern innan allt var slut :(
    Synd.
  • Xst
    Frusna flickan skrev 2010-04-09 08:55:51 följande:
    När var det campadre-paketet skulle komma nu igen? Ngn som minns. Nu vill jag ha mina klänningar! OT och säkert helt ointressant... Herrregud vilken rusning det var efter Canada Goose igår då.. Lyckades klicka hem en jacka till sonen - 70% rabatt. Det var ju skitbra verkligen. Hade aldrig gett 5000 kr för en jacka till kidsen men 1700 var ju ok och man kan ju sälja den på T sedan. 
    Klickade hem åt mig själv. Ville köpa en i höstas men inte råd med 5 papp! Men 1750 var ju ok !
  • Xst
    Almond skrev 2010-04-13 09:44:56 följande:
    Någon mer än jag som fått mail från campadre idag att de hade fel lagersaldo på odd molly försäljningen, och följdaktligen inte kunde leverera? Vet inte vad jag ska säga, men kunde de inte kommit på det lite tidigare, än när man nu går och väntar på paket?
    Inte om odd molly men att mitt köp inte registrerades på CG jackan. Så fick pengarna åter idag. Så verkar vara knas med dom en del.
  • Xst
    Pokergirl skrev 2010-04-14 10:05:14 följande:
    Precis, jag testade på dig och jag får bara fram din startruta med för- och efternamn, mer än den informationen kan jag inte få fram trots att vi deltar i samma grupp. Nu är vi 21 personer, hitta gärna på fler diskussionstrådar. Såg förresten att vårshoppingen verkar ha inneburit hål i kassan för fler än undertecknad, det går trögt på T just nu så möjligheten att fynda är stor.
    Kan du prova kika på mig med om min info är dold? Har lagt att allt ska bara synas för vänner men inte säker? Caroline Olausson är jag
  • Xst
    malinoski skrev 2010-04-14 10:27:18 följande:
    JAG BLIR GAAAALEN! Hämtade min beställning från Campadre nu. Fick bara 1 av 6 varor! Men pengarna drogs ju glatt av dem redan den 24/3. Och inget meddelande om resterande varor. De borde inte kunna höra av sig och säga att de är slut heller för jag beställde och bet mina varor exakt kl 12 när de släpptes och flera av plaggen i samma strl fanns kvar även dagen efter släppet. Jag är så ARG så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Får man verkligen hålla på så här som de gör? Dra pengar, sitta på dem för att sedan nära en månad senare meddela att varorna visst var slut. Kan man inte anmäla dem någonstans? Konsumentombudsmannen eller var vänder man sig?
    De verkar inte så duktiga! Många som verkar ha problem Har fått mina pengar tillbaka igår från min canada goose jag köpte som försvann i hanteringen. De drog pengar men registrerade INTE köpet i sin databas Fattar inte hur pengar kan dras utan ens registreras.

Ni får bråka på dem! Jag maila direkt när det strulade för mig, upptäckte det då jag frösökte göra om och märkte att pengarna redan försvunnit fast det stod att det ej gick igenom.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV