Inlägg från: rödros |Visa alla inlägg
  • rödros

Odd Molly för oss inbitna del IV

Är några stycken O.M blogga som jag brukar vara inne läsa på. Tycker det ser så mysigt och trevligt ut när de har sina odd molly träffar, så om det är stora eller små träffar.

Själv har jag ingen blogg som många verkar ha, vet inte om det är något för mig eller vad man ska skriva i en sådan.

Är där någon som bor i nord västra skåne? så skulle man kunna ha en träff nere också

• rödros

Håller med dig silvertärna, tycker också de ser mysko ut.

• rödros

Tack så jätte mycket!

Ska kolla så att om jag kan den 24 för den 17 kan jag ej.

är det någon som är ifrån Helsingborgs hållet som ska ner på träffen?

Jag är bor ju norr om HBG och är aldrig i Malmö så jag hittar inte.

Det blir isåfall tåg ner och så långt är allt ok

• rödros
    smulan0 skrev 2010-04-02 14:45:34 följande:
    rödros: du är välkommen!Jag hade ju tänkt sprätta bort odd molly på min grandmas men tycker att det faktiskt är rätt så fint på den blå med vit text... däremot tenfolden tror jag att jag hade sprättat! Men då är ju andrahandsvärdet borta...
    Tack! bara hoppas på att det fixar sig med barnvakt också.
  • rödros

Är det någon som äger en  Twill Love Tha Back Coat? Hur är den i storleken?

Har jag fattat det rätt att den är liten i storleken över brösten?

Skulle väldigt gärna vilja få tag på en sådan antigen i grön eller blå men vet om jag bör leta efter en 0 eller 1.

Jag har storlek 0 i nästan alla Odd Molly kläder, storlek 1 i underklänningar/linnen. Har C-kupa i bh alltså inga små bröst.

Tack på förhand!

Kram

• rödros

Oj vad ni har skrivit, är ju inte här inne så  jätte ofta. Men nu när barnen är ute och leker med kompisar, då får man passa på att gå in på datorn{#lang_emotions_smile}.

Ingen som har en # 578 Twill Love Tha Back Coat grön i storlek 1 att sälja?

just nu är det min dröm att få tag på en sådan. har velat få tag på en sådan sedan i sommras.

Man vågar knappt handla på tradera och blocket längre. Sen är det tråkigt att det ställer till det för oss andra som är seriösa.

• rödros

Hej en fråga

En tjej som har mailat mig ang twill love tha back coat i grön som jag ville ha tag på.

Hon skriver att den är helt ny och jag får köpa den för 2200:-. Någon som vet vad den kosta när den kom ny i butikerna?

Hon har skrivit vilken butik hon har införskattaffat den ifrån och att det är hennes syster som har butiken. Hon har flera auktioner på tradera med nya od plagg både gamla kolletioner och alla de nya är kläder som jag vet finns just i den butiken hon nämnt på butkens hemsida.

Så käns pålitligt både i beskrivning och att hon tar betalt genom payson samt skickar via dhl så man kan spåra.

Vad bör jag ta för uppgifter vid en sådan här köp? är ju rätt mycket pengar och är inte van att köpa via privat personer utan har oftast beställt ifrån butiker när jag handlar od kläder.

Sen kan man ju bara förlita sig på de ord hon skriver att den är ny sånt vet man ju aldrig. Hon har bara positiva omdömmen på Tradera.

Jag har bara hennes namn som hon skriver under med i mailet men det är en annan person som är email adressen.

Tacksam för svar snabbt.

Kram

• rödros

Skulle kanske tillägga att hon har inte flera plagg av samma sak i flera olika storlekar. Inga plagg som man vet det finns kopior på.

• rödros

Hon skriver att det går bra att betala via payson. Vad är payson garanti?

Jag har bett henne att maila över namn, adress och telefon nummer.

Jag fick upp en länk på tradera på en säljare via min mobil som jag inte får upp på min vanliga mail. De bilder som är på tradera är bilder som hon har tagit själv på kläderna och det är samma bakgrund som är på mitt foto.

Men visst man kan ju aldirg vara 100 säkr.

Här är länk till hennes auktioner så ser man bakgrund på korten.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2094636&listtype=0

• rödros

bild på kappan finns i mitt galleri så man kan se bakgrunden. ska plocka bort bilden sen när allt är klart och ta egen bild.

• rödros

Tack så jätte mycket för era svar, tur att man har er.

Kram

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV