Inlägg från: krabbis |Visa alla inlägg
  • krabbis

Odd Molly för oss inbitna del IV

hej alla Odd Molly proffs...!

Jag ska gifta mig i sommar och letar letar letar efter en Taradiddle dress i powder (eller möjligen brun eller lila) i storl 3 -4.
    Har ni några andra tips än tradera och blocket?
    Någon här som kanske vill sälja? Det är den här klänningen jag vill ha och ingen annan...!
    Tacksam för svar!
  • krabbis

gah!

letar vareviga kväll efter brölloppsklänningen: taradiddle i powder eller grå storl 3 eller 4.
    snälla ge mig tips om ni vet någonstans jag kan leta eller om ni vet någon som vill sälja!!!
  • krabbis

Har en dark red Taradiddle storl 4 helt oanvänd. Nån här som har en i storl 3 som vill byta. Färg spelar ingen roll. Gillar dem alla! inboxa mig!

• krabbis

Letar  Taradiddle storl 3 i powder (eller lila) att gifta mig i! Nån som har tips???

Mycket tacksam för tips!!!!!
  • krabbis

ok ni mollyprofs... var i stockholm finner jag det bästa utbudet av odd molly? Skulle också vilja ha tips om någon modell att jaga som är fin att gifta sig i. Vill ha någon som är lite extra. väldigt förtjust i taradiddle powder men den går inte att finna någonstans. funderar också på berry dress men lite osäker på om det blir för mycket "nattlinne"... 
    tacksam för tips och hjälp! 

• krabbis

den var fin men skulle inte sitta så bra på mig då jag inte är så helslank längre.. var ligger odd mollys egen affär i stockholm...?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV