Inlägg från: MrsFreckles |Visa alla inlägg
  • MrsFreckles

Odd Molly för oss inbitna del IV

Stargirl - tack for nya traden

Jag har hellet inte fastnat for alls mycket i den nya kollektionen, och det jag hade spanat in var just kjolen ni namner ovan, vad trist att den inte kommer i produktion! Tycker de har valt lite "konstiga" modeller for produktion men smaken ar val som baken

• MrsFreckles

Nu borjar jag bli lite sugen pa att kopa en livealot blus i powder (Skrutteruttan var sa fin i sin!) - undrar om, da jag inte sett den live, den valdigt tunn och glansig i tyget?

• MrsFreckles

Och jag som hade tankt sla till pa en Saloon-klanning! Ska nog inte det da...Har hallt mig borta har ett tag da jag haft kopstopp, och letat nytt jobb. Men nu ar det ordnat sa har ska shoppas lite Har ocksa blivit lite kar i Chill Norway

• MrsFreckles

Hej alla - nu har jag antligen fatt shoppa lite Fick hem en Angelou dress i chalk idag, den ar ju jattefin men den har inte verkat vara sa popular, nagon annan som har den?

Lite OT men vet ju att manga av er gillar dessa marken med...blev ocksa ett par jeans fran Cream, en kjol fran Container och nu vantas bara en parka fran Cream och mina Swedish hasbeens covered super high sa ar varens outfit (antligen) fixad Fast de dar hasbeens tar sin tid, ar utsalda overallt och leveransen till shoppen i England har blivit forsenad med flera veckor...

• MrsFreckles

Mamma2001, Skrutteruttan mfl  -  tack har bestallt en livealot i powder fran Tintinstyle, igar, har varit sugen pa en laaaange sa nu antligen!

• MrsFreckles

Holl precis pa att buda pa en full embroderied smock i brunt med rosa fjarilar pa ebay, sa fin och helt ny men den blev inte min, hade satt en maxgrans. och egentligen behover jag nagot i vitt...sa nu blev det en vit hunkydory klanning istallet pa Tintinstyles rea 

Ni som gillar lite romantiskt blommigt/rosor, sarskilt for barn - kopte nagra fina klanningar/nattlinnen dar till dottern, kolla in:

www.cathkidston.co.uk

• MrsFreckles
    Pokergirl skrev 2010-06-12 17:00:00 följande:
    Olimpia: Den är på väg hem till mig!
    Aha! OM-varlden ar da liten Jag satt dar och tankte om jag skulle lagga till £5 till de sista sekunderna...men jag var liiiite tveksam fran borjan da jag har en annan brun tunika...jattefin ar den dock sa kommer nog se om en i chalk kommer istallet! Grattis, som sagt den ar supertjusig, sag till nar du har en bild i bloggen! 

Tack for listan ocksa!
  • MrsFreckles
    Pokergirl skrev 2010-06-12 22:56:39 följande:
    Olimpia: Så det är alltså du som drog upp budgivningen...
    Nåja, jag är jätteglad och nöjd över mitt fynd.
    Ja antagligen Ar nog inte sa manga engelskor som upptackt OM an sa lange! Den var ju ny sa fick den anda till ett bra pris ju, min grans gick vid £100 men sa blev det £115

Maste tipsa om Bohemiadesign igen, finns ni pa deras maillista sa far ni  tex 25% pa OM i helgen.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV