Inlägg från: Kärlek för pengar Odd Molly |Visa alla inlägg
  • Kärlek för pengar Odd Molly

Odd Molly för oss inbitna del IV

Tessanprinsessan1 skrev 2010-09-03 22:39:16 följande:
    Hej,
    är ett helt nykläckt fan av Odd Molly =)
    Har förälskat mig i en klänning som heter Indy dress, chocolate!
    Nu till problemet som jag hoppas ni inbitna Odd Mollare kan hjälpa mig med...

Hittade denna klänning av en slump på en blogg och den verkar vara från 2009 kollektionen, har googlat halva kvällen nu men hittar ingenstans där man kan köpa den eller ens se den i verkligheten Gråter

*Är det helt kört att få tag i Odd Molly kläder som är från 2009?

*Har ni några tips på bra e-butiker där Odd Molly & förhoppningsvis Indy dress säljs?

*Vilka relativt kända butiker säljer Odd Molly?

Tack På Förhand Skrattande

Första inlägget....

Jag har en indy dress i går, storlek 0, helt oanvänd, skulle det kunna vara av intresse?

Kärlek......

Hur mycket kan man betala för kärlek? Är det motiverbart att ha två once in a lifetime coat, en i grön och en i powder, eller sälja powder medan den är oanvänd?

Dom hänger i hallen oanvända medans jag går i beslutsångest....

Hilti skrev 2010-09-05 10:43:45 följande:
    Jag blir så trött på Tradera! En av mina auktioner gick på köp nu för ett tag sedan, jag fick inte betald och skickade 3 påminnelser till mailadressen reggad på T. I går kollade jag igen, och visst nu fanns det en annan mailadress och inget telefonnr som det gjorde förut. Jag vidarebefodrade alla mail till den nya adressen, men fick svar från nån kille att han inte köpt något på T.

Jag lämnade då negativt, för jag tycker att tar man köp nu så betalar man ganska snart? Sen att personen byter ut sina kontaktuppgifter gör mig mistänksam. Nu fick jag ett hämndomdöme där det står att jag inte skickar vinnarmail (jag har automatisk + 3 påminnelser) och att jag inte svarar på mail. Jesus vilka menniskor det finns. Denna kommer jag att blocka tror jag, är det svårt på T? 
    Jag tror att du även kan kostnaden krediterad av tradra om du hör av dig till dom och beskriver vad som har hänt.

Eller kanske maila vederbörande och säga att hon får konto uppgifter om hon har för avsikt att betala, skulle köpet trots allt bli av så kan man vad jag förstår komma överens och kontakta tradera och dom negativa omdömmena kan tas bort...

Fast det är klart, man vill kanske inte göra mer affärer med en sådan tråkig person....
    Jontesfru skrev 2010-09-05 12:46:50 följande:
    det är frågan det... jag håller på o rensar lite, det går inte ha saker bara för att de är fina... eller?
    Hum..... det är ju emot allt sunt förnuft att ha två, det kan man nästan inte motivera, skulle kanske kunna unna  mig en (så motsvarar ju den andra en hel indien resa)
    Vilken tycker du/ni är finast?
    Tessanprinsessan1 skrev 2010-09-05 19:09:42 följande:
    Tack för tipset! Bor tyvärr inte i närheten :(
    Jag jobbar i kungsbacka..... skulle kunna hjälpa till, om dom har den, vad behöver du, 3:a eller 4:a?
    Jontesfru skrev 2010-09-05 17:58:37 följande:
    den gröna
    Tack för svaret, man grubblar sig blå....
    Det får nog bli grön once in a lifetime coat, jag hoppas att jag får tilbaka vad jag gav för den rosa och jag lägger ut den på tradera....borde få..
    Jontesfru skrev 2010-09-05 21:36:45 följande:
    o då hoppas jag (självisk som få) att det inte är en 1:a...utan en 4:a, hihihi fast då hade ju ju skullat lägga ut den gröna. ajdå jag borde sagt att den jusa är finastFlört
    Är du sugen på en grön? Jag vet att det fans en grön 3:a igår.... skulle kunna se om det finns en grön 4:a?
    Solglimten 06 skrev 2010-09-06 20:31:15 följande:
    Lycka till med auktionerna! Det kommer nog att gå bra med tanke på Traderas priser just nu!

Vad tror ni om kappan som ligger ute nu som är så dyr, den med fransar då???
    Tack....
    Traderas priser har stigit nu jämfört med juli augusti, det var då man skulle skundat att fynda....

Det har funnits en rödrutig kappa med fransar på freeport för någon dag sen....

Den skinjackan såldes på rea på Mathilde i Stockholm i slutet på sommaren, halva priset....
    Jontesfru skrev 2010-09-06 21:25:09 följande:
    JA DET ÄR JAG men det måste till en 4a...
    Jag kan kolla idag.....
    Jontesfru skrev 2010-09-06 21:25:09 följande:
    JA DET ÄR JAG men det måste till en 4a...
    Hej,

Jag kollade, dom hade bara 3:a i grön kvar, sorry!
    Tessanprinsessan1 skrev 2010-09-07 21:11:38 följande:
    Tusen tack! En 4:a skulle nog passa bäst eftersom någon skrev att dom var små i storlekarna.
    Glömde svara dig igår... jag kollade om indu dress
    Tessanprinsessan1 skrev 2010-09-07 21:11:38 följande:
    Tusen tack! En 4:a skulle nog passa bäst eftersom någon skrev att dom var små i storlekarna.
    Hoops, glömde meddela mig igår... jag kollade var dom hade för storlekar på indy dress...., 2 var den största.
    Tessanprinsessan1 skrev 2010-09-08 21:26:52 följande:
    Gråter Blir inge lördagsgodis för mig i helgen med andra ord...
    (kanske inte de närmaste åren så jag kommer i en 2:a!) Skrattande
    Men tack för vänligheten att du kollade åt mig, det uppskattas!
    Nemas problemas....

Men vem vill leva utan choklad och rödvin, så länge storlekarina räcker så kör man på Flört
    Pokergirl skrev 2010-09-09 15:23:32 följande:
    Allvarligt, det låter ju för bra för att vara sant! Då kanske denna dag blir bättre än den jag hade igår... Är det någon som ska dit inom kort och kan hjälpa mig, dom skickar väl inte?
    Den fanns nog i söndags ialla fall, men jag vet inte vilka storlerkar....
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-09 18:49:22 följande:
    Den fanns nog i söndags ialla fall, men jag vet inte vilka storlerkar....
    Jag kollade idag, det fanns en 1:a och en 2:a
    Pokergirl skrev 2010-09-09 21:47:54 följande:
    Kommer du ihåg pris?
    4700-4800 tror jag det var
    Pokergirl skrev 2010-09-10 21:29:46 följande:
    Typiskt. Jag som behöver en 3:a, men tusen tack för infon! Hjärta
    Nemas problemas....

Jag blev tungen att prova den ochså och blev såld.....)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV