Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

*suck* Nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa en velour pants och jacka i military så finns inte båda delarna i strl 3 någonstans där dom har faktura. Orkar inte med allt strul som det kan bli med visakortsköp, dessa i-landsproblem!

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl
    Diana och Thea skrev 2010-02-09 08:58:58 följande:
    Jag fick precis hem en livealot blus i ljuslila från AjaBaja kids. Den är så fin. Har bara 5 Odd molly plagg och fler ska det bli. Tycker de är så fina......
    Den är jag sååå sugen på! Du kanske har möjlighet att lägga upp en bild?
  • Pokergirl
    milizza skrev 2010-02-09 09:40:19 följande:
    Hej tjejer Tänkte höra om ni har lust att hjälpa mej lite. Har några odd molly plagg i garderoben, jag köpt på rea eller tradera. Men jag vet inte mycket om deras priser, gammla kollektioner osv Har hittat en kappa från en äldre kollektion, som jag tycker är super söt. Den heter 578 love spare integritas eller något ådant, har 0 koll Begagnad, superfint skick. Vad är värt att betala för en sådan? Tacksam för svar.

Är det Twill love the back coat du menar, i så fall är det en åtråvärd karamell! Katinka fick tag på en sådan i läckert grön för inte så länge sen. Vet tyvärr inte vad man skulle sätta för prislapp, lite beroende på strl också, dom minsta brukar vara billigare än ex 2 och 4.
  • Pokergirl
    milizza skrev 2010-02-09 10:03:23 följande:
    Ja men dom bilderna har jag sett Det är samma kappa som hon hade fast blå, tack vare dom fina bilderna jag vart så sugen på att slänga på mej en egen. Men vad kan vara värt att betala? Är storlek 1 Har ingen aning om det är 800:- eller 2000:- så dålig koll har jag, tyvärr
    Tja, det är det nog ingen som vet! Det är ju köparen som sätter värdet i ett plagg. Vissa kan tänka sig att betala 3000 kr för en jeanskjol och själv är jag inte ens intresserad av dom.
    Släng ut på T med flera fina bilder och sätt ett reservationspris som är vad du skulle tycka var ok att få för plagget.
  • Pokergirl

En lite OTfråga. Har för mig att det i denna tråd nämnts en webshop som säljer leggings till väldigt bra pris. Både jeansleggings och andra färger/modeller. Bland annat Vila. Någon som vet vilken shop jag menar? Jag är i behov av helt täckande leggings, dom jag har är lite genomskinliga och det är inte så snyggt.

• Pokergirl
    Pyttisens mamma skrev 2010-02-09 17:30:47 följande:
    hmm, såg att du fått svar redan... sorry
    Tack ändå, det var den butiken jag sökte!

Om någon är på jakt efter en Nylon Parka (jackan med en volangkant nedtill) i rött, strl 3 el 4 så finns dom för 1000 kr här i stan.
    Även en T88 dress fanns på rea, samt lite blusar.
  • Pokergirl
    Sue Ellen skrev 2010-02-09 21:29:05 följande:
    Någon här som beställt OM från Nelly förr? Har de levererat grejerna snabbt? Vill ha leverans innan helgen!!!
    Inte OM, men annat. Paket brukar ta några dagar så du borde ha lev senast fredag. Om dom nu inte startat med Schenker, då får du lägga på en vecka...
  • Pokergirl

Äntligen anlände min Check Me Andress, superfin men det kändes lite stor faktiskt. Sen blir jag lite osäker på vad jag ska ha under, köpte den i chalk.
    Frågan är om denna vackra klänning bara kommer bli hängandes i garderoben, när ska jag vara så fin?

• Pokergirl

OT-fråga. Nån som har koll på vad det är för märke på klänningen som Malou har på sig idag? Superfin!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV