Inlägg från: Minatre |Visa alla inlägg
  • Minatre

Odd Molly för oss inbitna del IV

En till som är hemma. Inget av OMs senaste släpp har lockat mig....(än så länge). Har shoppat desto mer till barnen nu när alla reor är i gång. Gillar att fynda till 50% rea

Ska lägga ut lite OM kläder på T tänkte jag. Det hänger alldeles för mycket i garderoben som inte bli luftade... Hur gör ni? Sparar ni era kära OM kläder eller har ni lätt för att slitas ifrån dem? Själv har jag inga problem att byta ut plagg om de ändå inte blir använda men märker att kläder från äldre kollektioner är mer svårare att släppa tag om...

• Minatre
    MejaKiZnic skrev 2010-02-09 20:14:03 följande:
    Fonda dress på blocket eller T
    Jag hade sålt på T. Men det har kanske att göra med att jag hellre köper på T än B. Ska också sälja en av mina
  • Minatre
    Annika79 skrev 2010-02-11 06:27:12 följande:
    Ang Fonda dress, är det bara jag som tycker den är tajt i ärmarna? Någon som vet om den töjer sig lite?
    Tycker den är rätt så normal över ärmarna. Däremot lite tajt över bysten (om man är storbystad vill säga). Jag ligger också mellan två storlekar och valde den större när det gäller Fonda dress.
  • Minatre
    Stargirl skrev 2010-02-11 10:08:25 följande:
    Hur är det ställt med folk....helt OT men idag fick jag tyvärr ställa in ett möte pga att sonen är sjuk. I min svarare fick jag ett jätte argt meddelande hur dåligt det var och att imorgon bör jag infinna mig kl 10....Trots att jag ställt in mötet redan igår eftermiddag då jag visste att sonen blivit sjukare och inte friskare. Detta meddelande kom från en kund (inte från min arbetsgivare) som vi ska investera väldigt mycket pengar i- Ursäkta.....man blir lite fundersam, inte direkt ngt jag valt.
    Men vilken idiot! Den personen kan definitivt inte ha några egna barn eller åtminstone har en väldigt orealistisk och osund inställning till yrkesplikt.
  • Minatre

Nu har jag varit duktig och rensat lite i garderoben och lagt ut på T. Det är alltid lite svårt att göra sig av med OM plagg från äldre kollektioner. De är liksom lite finare och mer välarbetade.

• Minatre

Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr. {#lang_emotions_cool}

• Minatre
    smulan0 skrev 2010-02-12 21:14:09 följande:
    wow vilka fynd!!!! Fanns där mer? vilken butik?
    Det var rätt utplockat så det fanns bara två underdress i royal kvar, tror det var en 0:a och en 1:a. Butiken är Nicco i Halmstad.
  • Minatre
    Duntoffla skrev 2010-02-14 17:43:06 följande:
    Råkade visst klicka hem en kofta. Vet inte ens om den är blå eller grå Hann inte få kontakt med säljaren innan auktionen gick ut. Har för mig att jag sett att andra bilder på den grå ser ut så här. Någon som vet vilka färger dessa kom i? www.tradera.com/Kofta-cardigan-Odd-Molly-528-... inte min annons så klart!
    Denna kofta är ljuvlig. Jag har också den men från en tidigare kollektion i den blåa färgen.
  • Minatre
    Mabimao skrev 2010-02-14 14:22:51 följande:
    sorry för spam......så är det när man ligger till sängs....... Men guuuuud så irriterande det är med en som säljer 7 miljarder plagg (mest barnplagg) och ETT av dem råkar vara OM att då skriva det i rubriken på ALLA sina auktioner på T???????? Jag kommer knappast bli sugen natt köpa en Po.p overall om jag letar OM kläder, eller? Märker att jag bara har klago inlägg idag....skyller det på huvudet ;-D
    Såg också detta och blev minst sagt irriterad. Har också anmält. Jag tror att det snarare får motsatt effekt än vad säljaren tänkt sig. Även om jag har budat hem både PoP plagg och OM på T så blir jag alltid tveksam till missvissande rubriker...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV