Odd Molly för oss inbitna del IV
Passar på att fråga i den här tråden för jag tror att ni vet! Söker en webshop (gärna svensk) som säljer det underbara märket Chill Norway! Tacksam för hjälp!
Passar på att fråga i den här tråden för jag tror att ni vet! Söker en webshop (gärna svensk) som säljer det underbara märket Chill Norway! Tacksam för hjälp!
Måste kika in och fråga...hur är grandmas coaten i storlek? Har precis klickat hem en svart från Tintinstyle och tog en 4:a och jag är en 46:a normalt. Har ganska så långa armar så jag var lite orolig att den skulle bli för kort i ärmarna ifall jag tog en 3:a. Tänkte jag rätt som tog en 4:a??
Finns det någon webshop som har 9th sweater i sitt sortiment?? Har letat som en tok men inte hittat Är även på jakt efter en grå wigwam i stl 4, någon som vet var jag hittar en sån?
Någon som vet var jag kan hitta en Magnolia Dress multi i stl 3?? Provade en idag och blev helt käääääär! Problemet var bara att den jag provade var såld och undanhängd så nu måste jag hitta en någon annanstans men jag hittar bara stl 1 och 2
Slog till på en Magnolia Dressi multi idag och lite extra glad blev jag när jag fick plats i en 3:a! Nu är nästa "måste-ha" en grå Wigwam men där är jag rätt säker på att jag behöver en i stl 4. NÅGON som vet var jag kan hitta en sån??? Har letat som en galning i alla webshopar men hittar den bara i stl 1 och 2