Odd Molly för oss inbitna del IV
Hej
Måste bara tipsa om en av mina absoluta favoriter. INte så billig kanske men himla fin
www.tradera.com/VACKRASTE-ODD-MOLLY-TUNIKA-NYSKICK-STL-1-WRAP-OMLOTT-auktion_107004672
inte min annons!
Hej
Måste bara tipsa om en av mina absoluta favoriter. INte så billig kanske men himla fin
www.tradera.com/VACKRASTE-ODD-MOLLY-TUNIKA-NYSKICK-STL-1-WRAP-OMLOTT-auktion_107004672
inte min annons!
God morgon!
Här snöar det för fullt.
I går var jag på Mathilde och provade lite plagg. Testade bla 100 g frill, någon sidenblus som jag inte vet vad den heter samt X-stitchen i brunt. Tur det för jag kunde ha storlek 2 och inte 3 som jag trodde. 3 var för stor runt bysten/livet. Är så sugen på att köpa en brun nu men måste fundera lite till. Frillen är superskön men för genomskinlig för min smak. Gillar inte heller att ha linnen under såna redan tunna plagg.
Tog en sväng förbi tråkaffären Cubus för att kika på de linnen Pingla tipsat om men om det var dem jag hittade var de för tight modell samt för långa tyvärr. Annars är det ett bra tips på billiga linnen.
Hoppas på att mitt paket från deep fling kommer nästa vecka.
Råkade visst klicka hem en kofta. Vet inte ens om den är blå eller grå Hann inte få kontakt med säljaren innan auktionen gick ut.
Har för mig att jag sett att andra bilder på den grå ser ut så här. Någon som vet vilka färger dessa kom i?
www.tradera.com/Kofta-cardigan-Odd-Molly-528-fran-hosten-2009-Strl-1--auktion_106467753
inte min annons så klart!