Inlägg från: Stella Polaris |Visa alla inlägg
  • Stella Polaris

Odd Molly för oss inbitna del IV

SOL10 skrev 2013-02-06 09:16:07 följande:
    Åh finns blå firestarter remix dress nånstans med BLÅ kantband?

Firestarter remix dress i färgen blue har blå kantband. Den i dark indigo har vita. Har beställt en i blue
  • Stella Polaris
    SOL10 skrev 2013-02-19 23:04:28 följande:
    Näe. bara på produktbilderna visa det sig...

Jag har en här hemma som är nyinköpt, den är i färgen blue och har blå kantband. Det som skiljer mot produktbilden är sidenbandet. Det är av samma tyg som klänningen. (Lika på alla färgerna).
  • Stella Polaris
    Stella Polaris skrev 2013-02-20 14:20:44 följande:
    Jag har en här hemma som är nyinköpt, den är i färgen blue och har blå kantband. Det som skiljer mot produktbilden är sidenbandet. Det är av samma tyg som klänningen. (Lika på alla färgerna).

Stella Polaris skrev 2013-02-20 14:20:44 följande:

Ja, alltså bandet har inte samma färgpå alla klänningarna utan är i samma färg som klänningens färg. Och angående kantbanden så har den rosa rosa kantband, den mellanblåa har blåa kantband och den mörkblåa har vita kantband. Den finns i två olika blå så kolla färgen "blue" också.
  • Stella Polaris
    SOL10 skrev 2013-02-20 23:52:39 följande:
    Precis, blev lite besviken på det men behåller.

Jag gillade tygbandet mer än sidenbandet! Vilken färg valde du på klänningen? Vad har du under den? Jag har (ja, eller ska ha i sommar) en vit underklänning med spets nedtill. Den är blank i tyget så inte klänningen "fastnar" i underklänningen. Underklänningen är lite längre än klänningen.
  • Stella Polaris
    Provocateur skrev 2013-02-21 00:21:59 följande:
    Jag måste få lite råd! Vi ska döpa vårt barn och tänkte samtidigt överraska med vigsel! Jag ska inte ha nån brudklänning eller nåt utan har 2 odd molly klänningar det hänger mellan. Det ska vara casual, inget pompa och ståt. Den ena är Ka-ching pocket i chalk och den andra Sugar dress i silky white. Vilken skulle funka bäst?

Jag röstar på Ka-ching
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV