Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Spädis08 skrev 2010-03-09 22:36:28 följande:
    Hej ny i tråden! Kan någon inboxa mig listan på oseriösa traderaförsäljare, tog hem en budgivning idag som inte känns helt bra i magen... Tack!
    Inboxar

Listan är för övrigt uppdaterad nu, om ngn är intresserad.
  • Pokergirl
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-10 11:40:45 följande:
    jag vill gärna oxå ha en uppdaterad lista :)
    Morty skrev 2010-03-10 11:33:12 följande:
    Väldigt intresserad.
    Fixat!
  • Pokergirl
    Sue Ellen skrev 2010-03-10 12:20:08 följande:
    Lite Tradera-tjafs. Hur tänker ni om tex denna säljare: www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=... (INTE mina auktioner!!!) Hon säljer Odd Molly-kläder i alla storlekar... Och mycket plagg också, för den delen. Hur kan det vara så? En människa kan ju inte ofta ha allt från storlek 0 till 4 i OM´s plagg. Någon som har en gissning?
    Jag vet! Säljaren verkar köpa och sälja plagg vidare. Lånar bilder lite här och var och lägger ut plagg innan hon ens betalat för det hon budat hem från T. Så, står det nyskick, endast använd en gång el liknande så skulle jag inte tro på det.
    Hon köpte precis en beg goolagong av mig och i hennes annons var den i nyskick och bara anv en gång.
  • Pokergirl

fru vanheden: Men så fräckt av säljaren, nu mailade hon mig med och skrev att det var hål i plagget. Jag kollade det noga och kunde inte se ngt hål. Bad henne fota och fick ett suddigt foto helt otolkningsbart tillbaka. *suck*

• Pokergirl
    BombshellBaby skrev 2010-03-10 16:30:34 följande:
    Jag saknar uppdatering
    Sara Mia skrev 2010-03-10 16:13:54 följande:
    Jag vill också gärna ha listan vid tillfälle. Är sååå tacksam.
    Sandra G skrev 2010-03-10 16:09:10 följande:
    Jag skulle gärna vilja ha listan. Tack
    Fixat!

Brawny: Visst skickade jag den till dig?
  • Pokergirl

Nu har jag fått mail från Odd Molly, summer of 2007 var till 100% en kopia. Odd molly kommer nu gå vidare med juridiska åtgärder mot säljare.
    Så min uppmaning till er som drabbas av kopior, kontakta OM, skicka bilder och be om råd. Jag blev tvungen att skicka in min blus men det kändes skönt att få bekräftat att det var en kopia. Nu åker den tillbaka till säljaren.

• Pokergirl
    nick name skrev 2010-03-10 19:41:39 följande:
    VIll gärna ha den nya listan tack!
    fixar!

Nu har jag inboxat så många att jag nog snart blir spam-spärrad. Hoppas ngn kan ta över en stund.
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-03-10 20:42:55 följande:
    Please, kan någon skicka det uppdaterade listan till mig?
    Skickar till dig. Sen lämnar jag stafettpinnen vidare.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV