Inlägg från: brawny |Visa alla inlägg
  • brawny

Odd Molly för oss inbitna del IV

Mabimao skrev 2010-03-14 21:08:32 följande:
    JAAAAAAAA! Grön kappa MIN!!!! Twill love the back!!!!Var bara tvungen att berätta. Nu är det bara nevigt om den passar, den skall ju vara liten i storleken..... Men om jag behöver en morot för att tappa några pannor är det nog för denna!!!!Har velat ha den läääänge.
    Grattis! Det blir kul att den flyttar till ngn som längtar sååå efter den.
  • brawny
    Pokergirl skrev 2010-03-15 22:56:37 följande:
    Håll nu tummarna för mig! Säljaren som sålde en grandmas på T till mig har nu lovat att återbetala hela beloppet då den aldrig dök upp med post. Hoppas verkligen hon gör som hon lovat. Hade känns otroligt skönt, men jag vågar inte hoppas ännu. Det enda som känns trist är att jag verkligen såg fram emot denna, men blev sååå snuvad. Vet inte ens om jag vill ha en lila grandmas längre...
    Håller tummarna stenhårt!

Apropå lila: själv klickade jag hem en lila Spring Coat idag. Blev så inspirerad inne hos Katinka...
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-03-24 09:31:41 följande:
    Tror att mina seriösa säljare fick lite panik nu. Efter hot om polisanmälan så har båda plötsligt betalat tillbaka mina pengar.
    Skönt!!! Dumt iofs att man ska behöva hota, men om det är det som krävs så...

Ang Campadre: Inget som direkt lockade mig heller, men jag har ändå bokat in ett möte m mig själv som några andra av er. Ngt fynd kan man kanske göra i alla fall!
  • brawny
    Mabimao skrev 2010-03-24 15:38:51 följande:
    Heelt OT men SUR!!!!!! Converse på Ellos till 40%. Jättebra. Leverans skulle vara idag. Tjoho! Idag kommer inga skor, utan ett medelande om att de tyvärr är slut. IDAG kommer det!!!Där rök rabatten och där rök mitt förtroende för dem. Kunde man kanske fått veta det liiiiiite innan samma dag de skulle komma. Beställdes den 15:e.Kan jag få dem till 40% när de kommer in igen? NÄ, för då gäller inte koden längre. Service VAD är det?
    Men shit vad irriterande och DÅLIGT! De borde väl kunnat tala om nästan direkt att det inte fanns några skor. Urdåligt verkligen!
  • brawny
    isako skrev 2010-03-25 17:01:20 följande:
    Nu är det banne mig snart dax! På Lördag smäller det. Har faktiskt fjärilar i magen! Hur patetiskt är inte det hahah
    Jaa, inte långt kvar!!! Spännande. Jag är också lite nervis... har ju inte träffat sååå många av er alla förut.
  • brawny
    Stargirl skrev 2010-03-26 14:05:13 följande:
    Ska bli så kul att träffa er alla som kommer imorgon.....Ser verkligen fram emot träffen. Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Ingen idè att försöka överträffa er så jag håller mig lite neutral tror jag.
    haha, jag tänkte nog också ta det lite cool på dagen. lägger krutet på kvällen istället! :)

ses imorgon!
  • brawny
    Mamma2001 skrev 2010-03-28 11:16:08 följande:
    hmm svårt, jag är dock väldigt platt... Mao inga kurvor och ja... Platt helt enkelt ;) Så kanske kan jag ha en 0:a somjag brukar ha på de flesta plagg?
    Jag har köpt den i rött och i min vanliga stl 2 och jag är inte heller så stor framtill. så din vanliga storlek funkar säkert.
    Duntoffla skrev 2010-03-28 10:50:09 följande:
    Antingen kan man ju bryta intrycket helt och ha typ Converse eller så kanske ett par stövlar eller fina träskor för att få den rätta "bondlooken" Jag provade en saloon dress (efter att ha tokdissat den när jag såg produktbilderna) igår. Provade den i powder med lila blommor. Fantastiskt fin men jag är livrädd att de små trådarna som liksom sitter som "fusksömmar" kommer att gå upp en efter en så det blev inget köp
    Precis så hade jag tänkt att bära den för att tona ner det där gulliga. :) Converse funkar ju perfekt i det syftet. Och nu har jag en anledning att äntligen köpa mig ett par också... Haha!
  • brawny
    smulan0 skrev 2011-03-10 09:36:04 följande:
    jag hade förbeställt en early spring dress. Först får jag en damask dress. Den returnerar jag och betalar för rekad frakt 90kr, sen får jag en early spring dress vilken har en trasig dragkedja så den får jag också returnera frakt 90 kronor. Dom skickar med DHL och det är jättelångt från där jag bor att hämta ut.. Sen tog det en vecka innan dom skickade en ny Early spring dress som jag ska försöka hämta ut idag. Däremot var dom väldigt snabba med att skicka en faktura där mina kostnader för returfrakt inte dragits av och som ska betalas senast idag. Jag vill naturligtvis inte betala den innan jag fått min nya klänning och sett att den är hel. Och jag vill att dom ska dra av för mina fraktkostnader vilket det står att dom ska göra på deras hemsida. Bara strul alltså!
    jag har haft precis samma erfarenheter som du av CD. just det där med att de är långsamma med att återkomma, skicka ersättningsplagg etc men att fakturan, den är de minsann snabba med att vidarebefodra till klarna som sedan skickar den som en oljad blixt. sedan har CD varit rent ut sagt otrevliga när jag bett att DE ska hantera klarna eftersom det är DE som skickat dåliga plagg till mig.

tack men nej tack, jag kan spendera mina mollydollars på annat håll!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV