Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

BombshellBaby skrev 2010-03-19 09:46:22 följande:
    Lagt massa i minnes på T.. Men vågar jag köpa ett? Är långt kvar för komma i ett va, 125 byst och 110 midja har jag nu
    Komma i vad?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    malinoski skrev 2010-03-19 09:54:22 följande:
    Håller egentligen med dig ang reservationspris, tycker också att det är trist. Tänkte mest för att hon inte skulle få panik över det låga utropet. Jag brukar själv variera nivåerna på utropspriset, och har ändå sett gång på gång att auktioner med högt utrop nästan alltid hamnar lägre i slutändan. Tror det handlar om ren psykologi, har man väl gett sig in i leken och börjat buda så fortsätter man lätt och tänjer på sina tidigare uppsatta gränser. Men, men.. smaken är som baken. Jag tycker dock inte att 1 kr signalerar oseriösitet och oro, utan gör snarare att auktionen tar fart från start.
    Nej, det tycker inte jag heller. Använder det som sagt själv när jag har svårt att värdera plagget. Då är det upp till köparen att avgöra.
    Odd Mollyholic skrev 2010-03-19 09:56:23 följande:
    Hallå tjejer! Får man vara med i denna härliga gemenskap? Har äntligen hittat hitt! MinMolly, kan du lägga till min blogg bland den listade Odd Molly-bloggarna? Kram!!
    Hej hej!

Klart du ska vara med här !
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-19 10:19:42 följande:
    Odd mollyholic: Välkommen! Duntoffla: Jag tror med sobert, inte paljetter och speglar. Hon har gillat dels mina velourplagg men även de stickade plagg jag har.
    Säger kofta. Dock är det beroende på vad du tänkt att lägga, de kostar ju lite.

Annars kanske en fin blus som 327:an eller Angelou dress (den är ju mer tunika än dress)
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-19 13:53:39 följande:
    Nope, tyvärr inte.
    Bad sambon maila från sin adress också. Har börjat jämföra mina mail från dem och det skriver på samma sätt. Men man kan väl inte polisanmäla hur som helst heller bara pga misstanke?
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-03-20 09:44:09 följande:
    Är det vår nu? Kan man ha sin nya Grandmas som jacka? Visst kan man? Snaaaart ivarjefall?
    Ja, nu är det banne mig vår här i Sthlm också eller hur? Det är ju sol och +8 grader
    Trist bara att jag är ensam hemma med en sjukling. Hoppas i alla fall kunna gå ut en stund i solen.

Fast frågan är om det inte blåser lite rakt igenom Grandmas nu? Det är ju rätt blåsigt. Men snart då
  • Duntoffla
    pressan skrev 2010-03-20 10:19:15 följande:
    Åhh vill oxå ha vår.. här snöar det Du kan ju alltid sätta en vindstopper innanför grandmas..
    Trist! Fast det är ju inte direkt barmark här än. Ute på vischan där jag bor ligger det rätt mycket snö men det smälter kanske snart.

Hoppas att våren kommer till er också snart.
  • Duntoffla
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-20 14:09:59 följande:
    Var och skulle shoppa baddräkt idag, och var tvungen att slinka in i en butik och prova en grandmas... Den ljusrosa (är de den som heter powder?). Så fiiiiin!!!!! Men kemtvätt??? Hur sjutton vågar man använda en sån?!?! Hur resonerar ni?
    Den ser helt fantastiskt fin ut. Jag skulle nog bara våga använda den långt från min son På jobbet och sånt där man inte blir så skitig.
  • Duntoffla
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-20 14:35:37 följande:
    Jobbet går bort för min del, jobbar på fritids... :) Men som festkappa?? Fast det känns den för dyr för, om man knappt kan använda den... Fast den var riktigt fin, både i färg och modell...
    Ja, det blir ju dyrt att bara ha den på fester. Annars får man använda den hemma och när man ska bort. Kanske till och från jobbet då för din del? Jag fick precis hem en blå och jag gillar modellen. SKulle verkligen kunna tänka mig en i powder bara för att den är så himla snygg/sommarfräsch
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-03-20 15:55:19 följande:
    nu fick jag tag i henne efter mycket om och men och diverse hot via telefon och mail om inställd affär... så nu har jag betalat men känner mig absolut inte lugn förrän jag har den i min hand...
    Vad har hänt? Måste ha missat något...

Jag har idag mailat mina två (verkar vara samma dock) säljare och sagt till att jag ska polisanmäla om inga pengar kommit in nästa vecka. Är så trött på oärliga människor!{#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV