Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

malinoski: Nej, då måste du ju ha din rabatt tillgodo, eller? Fast det är ju klart, om man handlar med en kupong så får man ju inte kupongen åter om man returnerar en produkt. Du får nog höra med butiken, bara checka av att du ff kommer ha din rabatt tillgodo.

Frusna flickan: Trist med hål! Jag hade nog kört på en röd jacka om det står mellan den och powder. Jag skulle aldrig köpa en ljus jacka, skitar ner mig direkt och nu med en liten så torde det ju bli ännu värre.
    Så skönt att det är ok armar på den, men man kanske ska vänta och hoppas på lite rea. Det är mkt pengar för en vårjacka.

leson76: Returnera, eller har du köpt den beg?

• Pokergirl
    leson76 skrev 2010-03-17 20:02:34 följande:
    nej, jag har köpt den i butik men....vill ju inte bli av med den. tror den är slutsåld i butiken.
    Ett alternativ är att butiken får stå för kostnaden att få den fixad hos en sömmerska.
  • Pokergirl

God morgon! Någon som minns nypriset på a-one silk short dress? Hur är den i strl, ex jämfört med check me andress?

• Pokergirl

Frusna flickan: Tack för informationen. Jag ligger precis mellan 2 och 3 så det blev ju knepigt... Köpte en check me i strl 3 men jag upplever den för stor över bysten, trots att jag  är storbystad. Dock är jag ganska nätt över rygg och mage. Har därför beställt även en check me i strl 2 som jag hoppas ska sitta bättre.
    Men som du säger, den får ju inte sitta så tight att sömmerna går upp eller tyget slits.
    Dessa ilandsbekymmer!

• Pokergirl

pressan: jag vet att det hängt en på rea i en butik här i stan, en 2a. Ska jag kika åt dig vad dom ska ha för den?

• Pokergirl
    Solglimten 06 skrev 2010-03-18 12:12:34 följande:
    Om det är någon som råkar springa över en tootsie coat hängandes på rea någonstans så kan ni väl hojta till i tråden. Har sökt med ljus och lykta på alla möjliga webshopar runt om i världen, men den verkar inte finnas kvar någonstans. Är på jakt efter en i strl 2. Hur får man tag i 20% rabatt kupongen till Åhlens. Jag är medlem, men har inte fått någon? Måste man handla för någon viss summa eller hur funkar det?
    Men jag har ju sett en, någonstans... men var?
  • Pokergirl

smulan0: jag hade också tänkt en i grått, men nu när du uppmärksammade paljetterna så är jag tveksam. Hade span på Magnolia här i vår men speglarna avskräckte mig tyvärr. Är inte så paljettig och glittrig av mig antar jag.

• Pokergirl

Nu är det jag som spammar tråden.

Vill bara utfästa en Varning, för denna annons som ligger ute just nu. Inget namn och inga kontaktuppgifter, samma bilder finns på Ebay hos en betydligt med seriös säljare. Så, tyärr blir nog den som "köper" från den svenska säljaren lurad och utan lev av lovely knits. Ska försöka få lite uppgifter på personen i fråga.

• Pokergirl
    Solglimten 06 skrev 2010-03-18 15:17:26 följande:
    Hm, kan inte stava märker jag - Pokergirl menar jag naturligtvis, var fick jag Peggy ifrån? Blev distraherad när chefen gick förbi precis och jag skulle skynda mig att slänga in kommentaren och trycka upp Siebel igen på skärmen...

Man kanske skulle byta nick!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV