Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2011-02-01 12:06:10 följande:
    Och jag spammar vidare... Vet någon var man kan hitta en LK dark berry strl 2 på nätet?
    jag har nog letat överallt och ringt en massa butjer. jag har bara hittat dem hos OM butiken. de skickar för 150 kr.
    jag har ringt och lagt undan en till mit för de kommer nog bli svåra att få tag på
  • gambia90
    82an skrev 2011-02-02 17:33:01 följande:
    Vart är det bästa stället att sälja mollysar förutom Tradera och vad tycker ni är rimligt att ta för en knappt använd Wigwamdress och en knappt använd Ka-ching pocket dress?
    jag tror att det beror på färg och storlek. Genom olika bloggar kan du nog sälja till bättre pris.
    Jag har en katching pocket dress ute på T som är använd 1 gång och det går INTE bra än sålänge.
  • gambia90
    Morty skrev 2011-02-04 09:39:43 följande:
    Va!!?? Kan man inte??

Ni som handlat hos DeepFling, brukar man inte få ett sökningsnr när de skickat varan? Jag börjar bli smått orolig att något gått helt fel. Obestämd Alla andra får sina paket men mitt lyser med sin frånvaro.......
    Jag har inte heller fått mitt. Genom mitt söknummer har jag bara sett att paketet lämnat USA
  • gambia90

Gick in på deepfling och upptäckte att någon släppt sin förbokning av denna i stl 3.
    Då knep jag den. den kommer kosta mig ca 5100 kr , är jag knäpp?
    Den är ju galet snygg!

Hur som helst så är det bra att gå in på deras sida ibland då det finns de som släpper sina förbokningar ;)

• gambia90
    Frusna flickan skrev 2011-02-06 09:14:18 följande:
    URSNYGG!! Knäpp? Nja har man råd gör man ju som man vill och kanske ska du använda den till något speciellt. Jag hade inte haft råd då det är så mycket att annat jag behöver ha mina pengar till och då jag lägger rätt mycket på fritidsplagg och sedan måste jag köpa kostymer mm till jobbet också. Men jag vet också hur det är att offra en massa annat, sälja av lite på T för att kunna köpa ett svindyrt drömplagg. Men dryga 5 lakan är ju dyrt för en klänning

Men som sagt, helt upp till dig, tycker inte att du är det minsta knäpp (nog inte många här som gör det  och grattis till den fina godbiten!!

Kram
    mmmmm men det är ju 5000kr. det är ju mycket pengar för en klänning som jag ej provat...
    måste nog tänka lite ;) jag skall ju till new york i slutet av juni också ....
  • gambia90
    Amelié77 skrev 2011-02-06 11:04:27 följande:
    gambia90  -  Med risk för att inte våga skriva här i tråden igen så måste jag säga att klänningen inte alls faller mig i smaken tyvärr. Jag gillar eg. ganska lite av OM:s plagg. Gillar inte så mycket mönster och starka färger, utan lite "lugnare" plagg som Fonda, Ka-Ching och Wigwam. Jag tycker den klänningen blandar alldeles för många färger. Men köp den om du fallit för den! Annars brukar man ångra sig!
    åhh jag älskar färgerna. jag är blond och hoppas att jag blir lite brunbränd.....i mitt huvud ser det skitsnyggt ut ;)
    Annars har jag inte varit så förtjust i OMs klänningar men denna......
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2011-02-06 11:27:12 följande:
    Haha - Gambia jag har ju sett dig. Det kommer bli ursnyggt!!!
    Fast jag har lite svårt att se dig glamma runt med den där på jobbet . Men jag gissar att det blir en "glida-runt-och-mingla-och-vara-förbannat-snygg"-i -klänning.
    japp! Speciellt i New York. tänkte köpa mig ett par christian louboutin då jag är i NY.

ner några kilo med cambridge och lite bränna på huden... kapoooow skitsnygg
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV