Inlägg från: Pythia |Visa alla inlägg
  • Pythia

Odd Molly för oss inbitna del IV

Har ni sett denna länk som jag hittade hos Katinka

http://picasaweb.google.com/amyglase

Lite bilder från våren och sommaren nästa år. Jag hittade massor som jag vill ha!!! och det är inte ens vinter ännu.

Nu finns det ännu ett skäl till att ha köpstopp, så att jag kan koncenterera mig på våren och sommaren istället

• Pythia
    storblomman skrev 2010-09-30 17:08:07 följande:
    Behöver snabbt svar!!! Hur är Light cotton embroidered s/s i stl????
    Jag är en 1-2:a och tog en 1:a i den och den sitter bra. Men som jag har sagt förut, jag är ingen bystdrottning.
  • Pythia
    Duntoffla skrev 2010-10-01 21:29:22 följande:
    Ja, ha så himla kul nu! Jag är inte avis Vilka blickar ni kommer dra till er på stan
    Ja, det ska bli kul att får rapport sedan!!
    Pokergirl skrev 2010-10-01 17:47:53 följande:
    Ni tjejer som åker på Molly-träff - ha en riktigt härlig helg!
    Själv har jag precis packat färdigt väskan och drar mot varmare breddgrader i afton.

Ses om en vecka!
    Ha en bra resa, åhhhhh jag vill också utomlands!!
  • Pythia
    Duntoffla skrev 2010-10-05 20:54:05 följande:
    Ang tråkigheter så har inte min kofta från Blocket kommit och den säljaren svarar inte på mail alls. Känns som om folk på svarta listan ökar för varje dag...
    Trist!!! Hoppas att det löser sig
  • Pythia
    Mabimao skrev 2010-10-06 19:13:59 följande:
    Nä......trist!

Jag hotade med polisanmälning idag (hu....inte likt mig....) o fick hör o häpna ett svar.....så hon fanns bakom mailen......
    Hon hade tänkt strunta i att hämta ut den för jag varit så otrevlig !?!?
    JAG? Tro f*n det!
    Jag skulle tänka på hur jag lät i framtiden tyckte hon...........
    HON kanske skulle tänka på hur hon beter sig så kanske folk är vänligare mot henne. IDIOT!

Jag tappar tron på folk. Vanligt hyfs och normal uppfostran om hederlighet.....vad är det liksom?

Jaja, nu till roligare. Jag har en otippad Long LK på väg. Skulle ju inte ha nån......."öglor i huvan"........men till rätt pris så........thanx New Yorker! Du kan snart kalla dig min webb butik! Pöss! Och du, den gröna är invigd idag. Fiiin!
    Äsch!! Hon ska tänka på hur hon beteer sig i affärssituationer i fortsättningen. Det är alltid tråkigt att bråka, men man vill inte heller bli lurad och man ska stå på sig tycker jag. Dåligt beteende ska inte premieras.

Kul med Long LK!!
  • Pythia
    Frösötös skrev 2010-10-06 21:53:52 följande:
    Kommer någon ihåg min hysteri kring en up-to-me-ism i chalk jag fick hem som var för liten; jag har haft den hos sömmerska nu och den underbara människan har sprättat upp klänningen och med hjälp av sömsmånerna lyckat öka bystmåttet med hela 3 cm så nu sitter den perfekt Skrattande
    KUL!!!
  • Pythia
    Mabimao skrev 2010-10-07 14:48:58 följande:
    Jag är så arg så jag skakar!!!!!!!
    Säljaren har hämtat ut den.......såger att jag orsakat fläckarna.........säger sig tagit bort dem o skall skicka den åter till mig.
    Jag tror inte de går bort.....det var slitningar....inga fläckar, å varför skulle jag göra fläckar å gå igenom allt detta?
    De brodyr fel som var på som hon inte nämnde i auktoionen säger hon är fabrikationsfel å -inte har hon ansvar över det????????
    Vilka idioter finns det??????
    Men shit, du verkar verkligen ha råkat ut för en dåre på riktigt. Tog du kort på fläckarna innan du skickade dem? Har du mailat att det är slitningar och inte fläckar?

Men oavsett fläckarna så är felet på brodyren orsakt till hävning av köpet enligt konsumentköpslagen. Hon har ansvar för vad hon säljer och om hon inte har upplyst dig om felen i annonsen så har du rätt att häva köpet utan att det ska kosta dig NÅGONTING

Folk är för tusan inte kloka ibland!
  • Pythia
    Jontesfru skrev 2010-10-07 15:55:24 följande:
    Är väl bara en butik i Skanör som säljer Odd Molly Flört. Alltså kan säga som så att det var lite Pretty Woman känsla över vad som hände. Hon bakom kassan sa högt o tydligt Vad ska hon här o göra o med en blick på mig. Som nej inte var fixad från topp till tå, men vaddå?

Den är säkert bra om man ser ut att vara rätt kundgrupp...
    Tänk vad korkade affärsbiträden det finns. En gång när jag var i 20-årsåldern och skulle köpa mig en riktigt fin examensklocka var jag inne i en sådan snobbig klock-affär. Jag hade redan kollat ut vilken klocka jag skulle ha så jag pekade på den och bad dem ta fram klockan. Då sa affärsbiträdet med en menande blick: -Ja, den är VÄLDIG DYR... och sedan rörde hon inte en fena.

Då gick jag därifrån och köpte samma klocka på NK istället. (Jag kan tillägga att så jäklar dyr var den inte heller, typ 4.000kr så det var inte som att jag hade bett henne ta fram en klocka för 100.000kr)
  • Pythia
    Jontesfru skrev 2010-10-07 16:59:45 följande:
    ja det är de själva som förlorar bara på att bete sig som knasbollar. Det finns ju alltid andra affärer som har samma utbud liksom.
    Måste vara något missnöje med sin egen situation om man känner behov av att förnedra sina kunder på det sättet. Man undrar om butikschefen uppmuntrar sådant beteende?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV