Inlägg från: storblomman |Visa alla inlägg
  • storblomman

Odd Molly för oss inbitna del IV

Morty skrev 2010-03-04 20:45:42 följande:
    De cerise blommorna är inte tryckta med full färg. Utan ska sakna lite här och där i trycket. Så är det på min och den köpte jag ny.
    Ok, tack då vet jag! Har bara sett nya på bild och där är det lite svårt att se!
  • storblomman

Ser att ni pratar om en ny oseriös säljare, inboxa mig gärna aliaset på T så jag kan lägga till det till övriga listan!

• storblomman

Hur är det med lovely kniten. Är den i bomull likvärdig i storlek som den andra eller är den rymligare? Provade en i bomull i går i stl 2 och den satt bra förrutom att knytbandet liksom hamnar precis på bröstet?! Kanske är fel modell för mig (förstora bröst) eller hur sitter den på er?

• storblomman
    Morty skrev 2010-03-10 09:48:51 följande:
    Fy f-n vad trist!!! Blir så   på dessa oseriösa säljare. Jag har 2 i ull och provade en 1:a i bomull häromdagen och det ska jag köpa i fortsättningen tror jag. Dock köpte jag 2 i färgen Love. På mig går knytbandet precis på bröstet har jag för mig. Men detta oavsett vilken storlek jag tar.
    Ok, då hjälper det inte att byta stl då om bandet hamnar där ändå!
  • storblomman

Vill oxå gärna ha nya listan "blink blink"

• storblomman

Har en first lada alpaca rosa som endast är använd 1 gång. Tycker att den är för stor på mig så den gör sig inte. Funderar på att lägga ut den på T. Vad lägga för utgångspris tror ni? Nypriset var 1495.

• storblomman

Olika bud ang utropspris mao..... Får fundera lite! Tänkte att ett högt utgångspris avskräcker?

• storblomman

Glad idag!
    Beställde från Miss Greta för första gången nu när det var rea. Fick idag ett så fint paket. Plagget inslaget i silkespapper och därefter i en fin kartong. Blev så glad!

• storblomman

Behöver snabbt svar!!! Hur är Light cotton embroidered s/s i stl????

• storblomman

Tack för svar om stl på Light cotton embroidered s/s. Det blev en 2:a i almost black. Passade på nu hos C.D!

• storblomman
    Duntoffla skrev 2010-10-01 11:56:09 följande:
    Bra val! Har en almost black fast med rosa brodyr.
    Tack! Har kikat på den länge men aldrig slått till:) Finns ju många ute på T också men vågar inte köpa någon där! Hoppas den passar nu bara, tycker det är svårt med stl har allt från 1-3 i OM...
  • storblomman

Nån som vet nypriset på jeanskjolne #188 tror jag det är? Är det mycket kopior i omlopp???? Hur är den i storlek? Spanar lite på T

• storblomman
    Jontesfru skrev 2010-10-04 20:42:39 följande:
    den kostade väl 1499kr. o ja det är mycket kopior i omlopp o kopiorna går för lika mycket eller mer än orginalen.
    Den är väl rätt normal i storlek. Jag försökte sälja en nyligen (äkta) o gav upp. så det blir väl Amnesty nästa för den...eller så får den hänga i garderoben helt enkelt...
    Ok! O hur vet man att det är en kopia?????
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV