-
Ok, tack då vet jag! Har bara sett nya på bild och där är det lite svårt att se!Morty skrev 2010-03-04 20:45:42 följande:De cerise blommorna är inte tryckta med full färg. Utan ska sakna lite här och där i trycket. Så är det på min och den köpte jag ny.
-
Ser att ni pratar om en ny oseriös säljare, inboxa mig gärna aliaset på T så jag kan lägga till det till övriga listan!
-
Hur är det med lovely kniten. Är den i bomull likvärdig i storlek som den andra eller är den rymligare? Provade en i bomull i går i stl 2 och den satt bra förrutom att knytbandet liksom hamnar precis på bröstet?! Kanske är fel modell för mig (förstora bröst) eller hur sitter den på er?
-
Ok, då hjälper det inte att byta stl då om bandet hamnar där ändå!Morty skrev 2010-03-10 09:48:51 följande:Fy f-n vad trist!!! Blir så på dessa oseriösa säljare. Jag har 2 i ull och provade en 1:a i bomull häromdagen och det ska jag köpa i fortsättningen tror jag. Dock köpte jag 2 i färgen Love. På mig går knytbandet precis på bröstet har jag för mig. Men detta oavsett vilken storlek jag tar.
-
Vill oxå gärna ha nya listan "blink blink"
-
Har en first lada alpaca rosa som endast är använd 1 gång. Tycker att den är för stor på mig så den gör sig inte. Funderar på att lägga ut den på T. Vad lägga för utgångspris tror ni? Nypriset var 1495.
-
Olika bud ang utropspris mao..... Får fundera lite! Tänkte att ett högt utgångspris avskräcker?
-
Glad idag!
Beställde från Miss Greta för första gången nu när det var rea. Fick idag ett så fint paket. Plagget inslaget i silkespapper och därefter i en fin kartong. Blev så glad! -
Behöver snabbt svar!!! Hur är Light cotton embroidered s/s i stl????
-
Tack för svar om stl på Light cotton embroidered s/s. Det blev en 2:a i almost black. Passade på nu hos C.D!
-
Tack! Har kikat på den länge men aldrig slått till:) Finns ju många ute på T också men vågar inte köpa någon där! Hoppas den passar nu bara, tycker det är svårt med stl har allt från 1-3 i OM...Duntoffla skrev 2010-10-01 11:56:09 följande:Bra val!
Har en almost black fast med rosa brodyr.
-
Nån som vet nypriset på jeanskjolne #188 tror jag det är? Är det mycket kopior i omlopp???? Hur är den i storlek? Spanar lite på T
-
Ok! O hur vet man att det är en kopia?????Jontesfru skrev 2010-10-04 20:42:39 följande:den kostade väl 1499kr. o ja det är mycket kopior i omlopp o kopiorna går för lika mycket eller mer än orginalen.
Den är väl rätt normal i storlek. Jag försökte sälja en nyligen (äkta) o gav upp. så det blir väl Amnesty nästa för den...eller så får den hänga i garderoben helt enkelt...