Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Frusna flickan skrev 2010-03-04 22:21:03 följande:
    Hej alla! Jag är inte här så ofta som jag brukar pg att jag flyttade förra helgen och har fullt upp (läs KAOS). Jag har dock köpt en jacka nu. Det blev Lotta Lotta coat som satt kanon på mig i stl 3. Underbart fin! helst ville jag haft en röd men jag tog powder som passade mig jättebra i färg tycker jag - och passar det mesta i garderoben också. Är det någon annan som köpt denna? det har varit lite tyst här i tråden men så har jga ju missat massor med sidor bakåt och jag har varit urdålig på att läsa bloggar. Är för övrigt också supernöjd med nya lovely kniten i dark pink men vill även ha en i Grey. Malinoski: Grattis till fina jackan. Vill också ha men har inte råd med allt tyvärr En jacka får räcka för nu
    Åh, får man se ett foto på hur den ser ut på? Den är så snygg!
    Jo just det!
  • Kajsan

Jag har hört rykten om att Country Dreams säljer nya Odd Molly plagg på Tradera, kanske ett sätt att fynda istället för att shoppa i butik.
    Jag skulle dock inte köpa så av henne...

Jo just det!
  • Kajsan
    brawny skrev 2010-03-10 15:40:18 följande:
    Kan ngn skicka den nya listan till mig med? pressan: nope! bra gissning iofs men det är en annan gammal godig. kajsan: hur menar du att du inte skulle köpa så av henne?  
    Jag menar att eftersom det har vart så mycket problem med att köpa från den webshopen överlag så skulle jag känna mig otrygg med att köpa privat av henne då man inte kan använda sig av de lagar hon måste följa, och ändå inte gör, i sin butik.
    Jo just det!
  • Kajsan

Är det vår nu? Kan man ha sin nya Grandmas som jacka? Visst kan man? Snaaaart ivarjefall?

Jo just det!
  • Kajsan

Hmmm, jag har ju både Berrydressen i den färgen och Bluesdressen ( favoriten).
    Hoppas hoppas hoppas berrydressen kommer i nån annan färg och till ett ok pris...

Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-03-24 11:05:41 följande:
    Kolla här malenami.com/
    Ja...fast jag gillar verkligen den i modellen öht, skulle gärna ha en röd eller cerise som är mer fläckvänlig än powdrern...
    Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-03-24 12:09:23 följande:
    HUr är blues i storlek?
    ganska stor, eller snarare, inte liten på nåt sätt. men inte stor i klass med berryn
    Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-03-24 12:11:22 följande:
    Tack! För Berryn måste man gå ner i storlek va?
    Ja nästan, jag köpte en 3a nu, för den jag har i 4 är lite tältvarning på
    Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-03-24 12:12:09 följande:
    Undrar om 3 blir för stor för mig? Har ju 2 upptill och 3 nertill i vanliga fall
    Då skulle jag ta 2, den är ju liksom stor och omlott nere.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pokergirl skrev 2010-03-24 22:11:53 följande:
    Inte min shop men trevligt erbjudande: Vi har inte hunnit det än - men nu är vår nya webbshop fylld med vårens fina varor - och vi vill fira öppningen av AjaBaja Deluxe med et oemotståndligt erbjudande! Köp två vuxenplagg och få 50% rabatt på det billigaste!! Vi reglerar priset efteråt! Välkommen att klicka in på www.ajabajadeluxe.com .....redan ikväll!
    Mmm jag har verkligen surfat runt där, men jag vill ju bara ha en sak, inte två 
    Eller jag vill ha 497 st plagg, men det finns det inte ekonomi till nu
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV