Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Fast jag tycker det låter väldigt märkligt att ena stunden här säga sig driva en outlet som ej går att hitta via bolagsinfo och i annonserna på T skriva att kläderna är köpta på T men inte passade. Hur man dessutom kan ha reggat konto på T idag och hunnit både köpa, få hem och besluta sig för att ett plagg inte passade... Näe, jag är inte övertygad!

• Pokergirl
    Jontesfru skrev 2010-06-21 21:06:46 följande:
    o mitt i allt har hon flyttat... från Handen till Kiruna
    Här går det undan! Tragiskt att man kan ha mage att lura människor på pengar och sova gott om nätterna.

Har en OT fråga. Vår läkare på jobbet hade på sig en superfin tunika idag men jag hann aldrig fråga om märket. Hade lite Marimekkostil upptill vid axlarna, sen var den röd med lite röda broderier och nedtill satt märkningen i form av en gul etikett med två I tyckte jag det var. Någon som har en liten aning?
  • Pokergirl
    Mabimao skrev 2010-06-21 21:25:26 följande:
    Ja herregud!

Jag fattade aldrig det där med forumsvärd, vart står sånt?
    Det var ett välkomstmeddelande i gästboken från en värd, då hon reggat sig på FL idag.
  • Pokergirl

Fick precis tag på en Fields of Lace! Hoppas nu den passar!

• Pokergirl
    Bambiblogg skrev 2010-06-22 20:52:11 följande:
    Nej, jag vet! Bloggade om det idag... vad är det för en människa?? Och vad vill den egentligen? Varför lägga ner en massa tid på sånt??
    Hon kanske inte blev bjuden till OM-träffen och surnade!
    Nej, skämt åsido, men synd om människan bakom orden som verkar vara så bitter.
  • Pokergirl

Hur ser det ut på reaplaneringarna nu? Miss greta nästa, men sen då? Lisen ex? Fler butiker som meddelat att dom kör igång rean inom kort?

• Pokergirl
    69malin skrev 2010-06-23 22:51:21 följande:

Försöker sälja min Odd Molly jeanskjol på Tradera det går inte för där vimmlar av kopior. Man ser den lätt på vissa för deras tags ser inte ut som på min kjol.

Jag blir så förbannad, nu kommer jag väl inte att få min såld pga detta. Får väl vara så snäll och behållad en då!!

Du råkar inte ha kvitto kvar då som du kan bifoga i annonsen? Jobbigt med alla dessa kopior.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Pokergirl

Någon som hört när OM-butiken kör igång sin rea? Känns lite oroande att butikerna rear redan, jag hade tänkt mig ner till dtockholm i slutet av juli men då är väl sllt slut.

Om någon ser en tenfold i alm black el tea dress i alm black strl 3 så tänk på mig!

• Pokergirl

Och givetvis rear Miss greta allt utom den klänning jag vill ha... *mutter* Skrikandes

• Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2010-06-26 17:16:52 följande:
    Bra spaning Ari.

Tycker bara att båda ser så o-molly ut. Men precis som du säger så kan de ju vara från riktigt tidiga kollektioner.
    Men det är lite skumt att den här har den här säsongens tag på sig. Men knapparna är tveklöst OM-knappar.
    Kikar man noga ser man att det är en OM under den som hon säljer. Knapparna är framtagna, likaså tagsen nere på vänster sida och etiketten. Klicka upp till megabild så ser ni att det är två tröjor.

Fräckt värre!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV