Inlägg från: brawny |Visa alla inlägg
  • brawny
    alias skrev 2010-02-16 22:17:20 följande:
    Wiiieeee ... idag kom mina två dolce skirts från Nola i UK - en i dark powder och en i almost black.Underbara. Har längtat så, särskilt efter den i svart.Det jag gillar är att hela kjolen har samma färg, alltså att inte spetsen nedtill är i en ljusare, avvikande färg.Najs. Snabb leverans också, och endast 5 GBP i frakt.Aj lajk.
    Oh, vad kul! Hur var det i stl, som spoiler skirtsen? Kikade in på Nola nu och det fanns ju inte ens en suiteheart minidress kvar. Poppis värre!
  • brawny
    Tabby skrev 2010-02-17 15:39:15 följande:
    En massa buttondown. X-Stichar från st 0-2. Några livelot blusar....Några  bruna klännigar i typ canvastyg med boderat knytskärp i midjan (kommer ej ihåg namnet)Fanns en del kvar faktiskt. Och även Hunky Dory....
    Fanns x-stitchen i blossom? *hoppashoppas*
  • brawny
    Puffig Pingla skrev 2010-02-17 18:55:06 följande:
    Ja, förra tisdagen fanns den. Tror dessutom var i en storlek som borde funka på dig.
    Menar du att den fanns på Mathilde i PK-huset? I så fall måste jag galoppera dit på lunchen imorgon.
  • brawny
    Puffig Pingla skrev 2010-02-17 20:35:13 följande:
    Näe, men på OM-butiken. Men Tabby verkar ju ha mer koll på lagret (som sagt, jag var ju där förra veckan).Ett tips skulle ju kunna vara att ringa..... Ps. Korta stitchar finns på Outleten i Barkaby. Superfina i Bronze
    Näe, finns de korta där? Shit, jag som verkligen vill ha en kort... Vilken butik är det som säljer OM där?

Jag ska ringa OM-butiken imorgon. Dit orkar jag inte galoppera på lunchen, för långt!
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-17 20:47:22 följande:
    God kväll!Idag kom mitt paket från Deep Fling Hoppas att flera paket dimper ner i veckan. Blev lite förvånad (positivt) när knytbandet på den grå Lovely kniten var mer powder/beige än ljusgult som det ser ut på produktbilderna. Det gör nog bara att den är lättare att matcha. jag tycker inte att du ska köpa tillbaka den till samma pris. Köparen har ju valt att sälja den igen och då till det pris den hamnat på i auktionen. Vill denna ha mer så borde den satt ut plagget till ett högre pris. Tycker inte du ska ha dåligt samvete alls
    Ja, men visst var den en annan färg på den än det ser ut att vara på produktbilderna. På det gråa menar jag då... Och det stämmer det du säger om bandet. Mkt snyggare i IRL.

Nu får du allt lägga upp en bild på bloggen så vi får se hur den sitter på dig. Jag har ju redan outat mig i min blogg.
  • brawny
    Frusna flickan skrev 2010-02-17 20:37:12 följande:
    Kära mollysystrar. Jag måste fråga er en lite OT-fråga (gäller dock ett OM-plagg). Vad hade ni gjort? Jag har sålt en sak. Efter det ångrade jag mig och köpte samma i en mindre stl. Den var för liten så jag sålde den direkt. Sedan väntade jag på en ny sådan i rätt stl. När det väl kom en så var det den jag sålt en kort tid tidigare. Nu vann jag auktionen och fick den mycket billigare än jag sålt den för. Nu känner jag mig så himla dum för jag vill ju givetvis betala det priset som blev i auktionen men det känns som jag måste vara snäll mot säljaren och liksom köpa tillbaka den till samma pris. Och jag som precis ruinerat mig i samband med flytt och rejäl renovering i nya huset......... Hur hade ni gjort?
    Jag tycker inte heller att du ska betala mer än vad du vann auktionen för. Det är ju så det är på Tradera. Men som smulan föreslår så kan du kanske skicka med ngn liten sak, godsak eller pryl.
  • brawny
    Frusna flickan skrev 2010-02-17 22:27:29 följande:
    Det var ett fint förslag! Fast nu är det ju jag som köpt den och kommer att få den skickad till mig Tack alla som svarat!
    Haha! Ja, såklart! Snacka om tankevurpa!!!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV