Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-02-16 17:02:07 följande:
    Jäpp, jag tror att du är prinsesstypen Håller tummarna för ditt paket!
    Oh ja. Verkligen kvinnlig och princesslik! NOT. Känner mig snarare som Sporty Spice än Baby spice

Tack!
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-16 18:53:10 följande:
    Nån som vill fynda? Vet att hon är med på listan, men var det inte så att någon visste att hon jobbade i butik med OM? Eller har jag fel? www.tradera.com/odd-molly-finaste-kofta-aukti... Jag gillar inte silvret men har förstått ( ) att jag nog är lite ensam om det......
    Nope, gillar den inte alls heller. Inte någon av de nya randiga. *duckar för tomaterna*
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-16 19:44:15 följande:
    Jag har en 4:a..........hm.......
    Sälj! Tänk vad mycket fint du får för de pengarna
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-16 20:10:56 följande:
    I know. Tänk om man kunde kontaktat den med näst högst bud......gick inte. Men saken är att jag gillar min.........
    Ja, då är det ju dumt. Samma sak med pleated demin skirt. Går för helt galna pengar men jag säljer aldrig min.
  • Duntoffla
    alias skrev 2010-02-16 22:17:20 följande:
    Wiiieeee ... idag kom mina två dolce skirts från Nola i UK - en i dark powder och en i almost black. Underbara. Har längtat så, särskilt efter den i svart. Det jag gillar är att hela kjolen har samma färg, alltså att inte spetsen nedtill är i en ljusare, avvikande färg. Najs. Snabb leverans också, och endast 5 GBP i frakt. Aj lajk.
    Vilken är dolce skirts? *nyfiken*

Härligt med snabb leverans och resonabel frakt
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-16 22:38:52 följande:
    Congrats Me like ditt fynd på T. Höll en darrande hand över budknappen.....men sansade mig. Den är såååååååå fin! Jag hoppar klänningen men tack för alla svar. Det blev en blå Dudette häromdagen istället. Fingers crossed att den passar. (jag låter som Schyffert när han pratar svengelska i "svenskt näringliv")
    Åh har du äntligen fått tag på en Dudette i blått i rätt storlek? Visst kollade du på den i somras?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-16 22:49:08 följande:
    Gulle, gulle du vad du minns. Visst, jag letade som en galning på rean. Precis en klänning lagom gullig för mig tror jag. Och det blev samma pris på denna som om jag fyndat för 50% i somras tror jag. Tjohoo! Hoppas nu bara den passar.
    Vissa saker fastnar Andra inte
    Den är jättefin! Kul att det blev till ett bra pris också. Håller tummarna!

Jag vet att jag tidigare frågat om namnet på denna och någon sa typ Molly dollar eller liknande men jag kan inte hitta en enda produktbild/bild på den. Vet någon vad det korrekta namnet är på denna goding?

www.tradera.com/Odd-Molly-Otroligt-vacker-blus-modell-477-stl-1-auktion_107459885

inte min annons!
  • Duntoffla

God kväll!

Idag kom mitt paket från Deep Fling
    Hoppas att flera paket dimper ner i veckan. Blev lite förvånad (positivt) när knytbandet på den grå Lovely kniten var mer powder/beige än ljusgult som det ser ut på produktbilderna. Det gör nog bara att den är lättare att matcha.

Frusna flickan skrev 2010-02-17 20:37:12 följande:
    Kära mollysystrar. Jag måste fråga er en lite OT-fråga (gäller dock ett OM-plagg). Vad hade ni gjort? Jag har sålt en sak. Efter det ångrade jag mig och köpte samma i en mindre stl. Den var för liten så jag sålde den direkt. Sedan väntade jag på en ny sådan i rätt stl. När det väl kom en så var det den jag sålt en kort tid tidigare. Nu vann jag auktionen och fick den mycket billigare än jag sålt den för. Nu känner jag mig så himla dum för jag vill ju givetvis betala det priset som blev i auktionen men det känns som jag måste vara snäll mot säljaren och liksom köpa tillbaka den till samma pris. Och jag som precis ruinerat mig i samband med flytt och rejäl renovering i nya huset......... Hur hade ni gjort?
    jag tycker inte att du ska köpa tillbaka den till samma pris. Köparen har ju valt att sälja den igen och då till det pris den hamnat på i auktionen. Vill denna ha mer så borde den satt ut plagget till ett högre pris. Tycker inte du ska ha dåligt samvete alls
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-17 21:15:39 följande:
    Biiiiiild please!!!! Så spännande och se koftorna live! Det mest spännande som händer här hemma iaf. *surar på gubben lite*
    Hade gärna gjort det om det funnits en ny BT
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV