God kväll!
Idag kom mitt paket från Deep Fling
Hoppas att flera paket dimper ner i veckan. Blev lite förvånad (positivt) när knytbandet på den grå Lovely kniten var mer powder/beige än ljusgult som det ser ut på produktbilderna. Det gör nog bara att den är lättare att matcha.
Frusna flickan skrev 2010-02-17 20:37:12 följande:
Kära mollysystrar. Jag måste fråga er en lite OT-fråga (gäller dock ett OM-plagg). Vad hade ni gjort? Jag har sålt en sak. Efter det ångrade jag mig och köpte samma i en mindre stl. Den var för liten så jag sålde den direkt. Sedan väntade jag på en ny sådan i rätt stl. När det väl kom en så var det den jag sålt en kort tid tidigare. Nu vann jag auktionen och fick den mycket billigare än jag sålt den för. Nu känner jag mig så himla dum för jag vill ju givetvis betala det priset som blev i auktionen men det känns som jag måste vara snäll mot säljaren och liksom köpa tillbaka den till samma pris. Och jag som precis ruinerat mig i samband med flytt och rejäl renovering i nya huset......... Hur hade ni gjort?
jag tycker inte att du ska köpa tillbaka den till samma pris. Köparen har ju valt att sälja den igen och då till det pris den hamnat på i auktionen. Vill denna ha mer så borde den satt ut plagget till ett högre pris. Tycker inte du ska ha dåligt samvete alls