Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jag fick paket idag.....weeeeeee.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2010-02-22 12:12:16 följande:
    Åh ditt fina set i rött och dark powder?
    Nej faktiskt inte ännu...det kom annat. Bla en Tenfold i almost black. Tror det andra kommer imorgon.
  • Stargirl
    BombshellBaby skrev 2010-02-23 08:34:54 följande:
    Beställde en odd molly väska igår. Den kan man ha trots man är fet
    Meeeeen..... Väska är väl perfekt!
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2010-02-23 11:03:06 följande:
    oj vad rörigt det lät Någon som provat två olika strl i Fonda dress och vet hur stor skillnaden är ungefär mellan två strl?
    Jag ligger mellan två stl. 1 och 0. På Fondan tog jag stl 0 då stl 1 satt allt för löst...
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2010-02-23 11:27:40 följande:
    OK, då verkar det som att man inte kan gå upp i strl.. Har mailat OM nu, tack för svaren!
    Beror på var man är fyllig....jag har ingen byst....
  • Stargirl
    brawny skrev 2010-02-23 11:36:31 följande:
    Det fanns ett par ursnygga klassiska pumps i naturfärgat skinn på Nilson igår  och då tänkte jag på digmen glömde sen bort dem. Hittade dem på Nilsons hemsida: www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/Pumps.aspx...Jag gillade dem skarpt och funderar på att investera. Det var ju ett schysst pris också!
    Fina....men heller inte vad jag vill ha kräsen....
  • Stargirl

Buhuuuu....en sak saknades i mitt paket.....Gud vad jag avskyr att skriva och säga det till webshoppen. Dock har det aldrig i princip hänt men känner mig dum på ngt sätt.

• Stargirl
    Pyttisens mamma skrev 2010-02-24 15:06:13 följande:
    inte ska du känna dig dum, det är ju inte ditt fel! Men jag förstår känslan, känner samma sak själv när nåt blir fel...
    Jag fick ett otroligt gott bemötande. De ursäktade sig massor, och sa att detta var pga väldigt mycket paket som gått ut under en kort tid. Den röda fanns inte kvar i min stl...men jag tog en annan ist.
    Min lokala butik hade en röd kvar så jag tar den ist Jag får dessutom 10% rabatt på min lokala butik så det blev lite billigare dessutom.
  • Stargirl

Nu finns det bilder på mitt stora inköp som grävde ett hål i min plånbok.'Check it out....glöm inte att kommentera....I love comments.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV