alias skrev 2011-09-12 19:19:46 följande:
Jamen hör här då! Inom loppet av en vecka har detta hänt;
1. Jag vann en auktion av en tjej som aldrig skickade vinnarmail. Jag mailade henne FYRA gånger och efterfrågade betalningsuppgifter, inget svar.
Efter tio dagar får jag ett negativt omdöme, för att jag inte betalat!!! Jag blev skogtokig, ringde upp henne, hon kontaktade tradera och tog bort det negativa omdömet.
Gott så.
Sedan mailar hon mig kontouppgifter, jag betalar - men då hör hon av sig och säger att det är fel konto, och att hon ska han pengarna till ett annat konto, annars vägrar hon skicka!!!
Jag försöker resonera med henne men hon påstår att om kontot är felaktigt går det inte att föra över pengar så det kan jag inte ha gjort. Men jag har dubbelkollat med banken och det finns ett sådant konto, hennes personkonto. I första omgången lämnade hon ett personkonto, sedan ett konto i swedbank.
Jag blir helt fullständigt vansinnig och vet inte vad jag ska göra nu?!
2. En tjej vinner en auktion av mig men påstår att någon varit inne på hennes konto och budat ... eeeh, va?! Så hon ska inte ha tunikan hon vunnit, såklart. Grrrrrrrrr!
3. En annan tjej vinner en auktion och efter nästan två veckor hör hon av sig och säger att "sorry, jag kan inte betala för jag har inte fått pengar från försäkringskassan".
Det är då jag tänker - JAG GER UPP PÅ TRADERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
My god! Det om att nån budat från nån annans konto har jag också haft köpare som påstått.......herregud! Likaså att penagr inte kommit som de trott så nu kan de tyvärr inte handla...!!!!!! Men det första tar priset! Vad sysslar hon med?????? Hota med polisanmälning!!!!