Inlägg från: Hilti |Visa alla inlägg
  • Hilti

Odd Molly för oss inbitna del IV

Mabimao skrev 2010-04-27 20:49:03 följande:
    Fick hem en atlas frill tunic idag.....så glad då jag spanat efter den läääänge i min storlek. MEN........snyft..........för stor! Jag trodde den skulle vara som poplin frill i storleken, vet inte varför. Så nu vet jag inte om jag skall leva med den stor, sälja den eller försöka mig på en swap till rätt storlek. Är det ens möjligt tro?
    Tråkigt att den var för stor. Hoppas någon kan swappa med dig.
    Själv fick jag hem en Loverly knit i multi, samt en Revolution blouse i powder. Båda satt som ett smack. När jag kollar i min garderob har jag mycket överdelar, men vad med underdelar? Vi har dresskod på jobbet, så jag behöver tips till byxa/kjol?
    Sen kom det paket från Vintage by Fe. Villka härliga scarfs dom har
  • Hilti
    smulan0 skrev 2010-04-27 21:38:39 följande:
    Oh vad mycket fina saker, det får du visa i bloggen... Mabimao: nej! typiskt! Blir nog svårt att hitta swap...
    Å tack det ska jag, måste bara hitta kameran. Misstänker att en 2 åring har fått tag på den och sedan "gömd" den
    Nu i kväll vann jag visst en 9th sweather på T.
    Tofflan, var det du som sökte en sådan?
  • Hilti
    Marie1978 skrev 2010-04-28 07:59:32 följande:
    Vi har också dresskod på jobbet, inte direkt uttalad, men den finns där Det hade varit kul att se vilka OM plagg du använder, men jag kom inte in på din sida. Har du någon blogg med bilder?
    Jag har inte så mycket bilder på mig själv på bloggen, men lite finns det. Jag har mest produktbilder på dom plagg jag äger. Adressen till bloggen står nederst på alla mina inlägg här.
  • Hilti
    Sara Mia skrev 2010-04-27 22:55:43 följande:
    Ååh! Var det du din lyllos som knep 9th sweatern. Den hade jag span på in i det sista, men besinnade mig. Alltså jag bjöd inte på den. Det är så mycket annat jag också vill ha just nu. Jag får knipa en sådan längre fram. Är dock nyfiken på storleken. Jag brukar ha 0-1. Är strl 1 normal eller stor månntro? Ser fram mot ett utlåtande så småningom. Kram!
    I dag fick jag hem denna underbara sak. Jag tycker den är helt normal i storlek.
  • Hilti
    Marie1978 skrev 2010-04-30 21:00:10 följande:
    Så klar inte min auktion! Sitter hemma med sjuka barn och har lite tråkigt...
    Jag tycker den ser äkta ut med tanke på att kopiorna har släta tags. Men visst kan de ha blivit bättre på att kopiera tags med.
  • Hilti
    Nicke Nyfiken skrev 2010-05-02 08:35:23 följande:
    Mailade säjaren och ville häva köpet, fick svar att hon skulle sätta tillbaka pengarna till mig så skickar jag tillbaka byxorna. Tror dock inte att hon visste om att de var kopior utan att hon själv blivit lurad eftersom hon köpt dom på Tradera själv. (Om hon inte drar en vals för mig såklart) Jag brukar försöka kolla upp säljaren och se hur deras "säljhistoria" ser ut. Såå tråkigt att det finns sp myckt kopior ute, känns som att man aldrig kan vara riktigt säker numera när man köper på Tradera Har ni något "universal" knep för att kunna se på anonserna om det är äkta eller ej?

Jag har inget förutom att jag inte köper plagg jag vet är kopierade. Kolla här
    Finns tag'en med på bild köper jag aldrig om den är slät. Tydligen går det inte att lita på när det gäller vårens kopior.
  • Hilti
    Puffig Pingla skrev 2010-05-04 00:01:07 följande:
    Har inte sett några kopior på den. De misslyckades ju så kapitalt med den röda T88:an så jag tror de skippat rouge.
    Hoppas du har rätt. Tack alla för era svar.
    Jag har fått kopisjukan tror jag. Vad tror ni om denna? Har varit så sugen på en #327 länge, men hittar inte i butik och slog till på T.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV