Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

....och dessutom klarar jag tydligen inte tekniken - Svarade Duntoffla inlägg 10277

• Frösötös
    Duntoffla skrev 2011-09-02 09:22:14 följande:
    Ja, jag kan ju säga att vi aldrig någonsin brukar köpa såna presenter till varandra. Vet inte om hon är tacksam för sina fina barnbarn eller något? Men jag tycker att det känns lite jobbigt...
    Grattis - du klär den! Bara njut för du är verkligen snygg i den Glad
  • Frösötös
    Ocikatten skrev 2011-09-02 21:19:11 följande:
    Hallå där - jag är nog totalt oteknisk men får inte fram några Till Salu-bilder på din blogg!
    Strange - jag inboxar dig!
  • Frösötös
    jennyfer skrev 2011-09-17 15:05:51 följande:
    Hur jämna tycker ni att OM är i sina storlekar? Jag menar, om jag testar en viss modell i en storlek - kan jag då lita på att ett annat exemplar av samma modell och stolek är lika stor?

Jag har en Reedy tunic som sitter perfekt, men när jag testade två andra ex av exakt samma modell och storlek så var den ena alldeles för trång i armhålorna och den andra för stor över bysten. Det var så pass stora skillnader att jag aldrig hade köpt någon av dessa två. Jag blev förvånad över skillnaderna, men det kanske är vanligt?
    Tyvärr är detta ett vanligt fenomen vilket gör det extremt svårt att nätshoppa! Som exempel har jag 4 st Prarie short dress i olika färger men samma storlek och det skiljer nästan 4 cm i bystmått mellan den största och den minstaFörvånad  
  • Frösötös
    maruttan skrev 2011-09-23 22:05:27 följande:
    Är det någon som vet vilken kollektion Velourette hooded tunic tillhör? Är på jakt efter antingen en dark lilac eller en powder i stl 4 om det är någon som har något tips!
    Den hör till fall 2011 men jag vet inte var det kan finnas ngn 4 tyvärr. Jag köpte min i dark lilac hos Ajabaja men de verkar bara ha 3 kvar.
  • Frösötös
    Pythia skrev 2011-09-26 08:19:20 följande:
    Hej tjejer. Det var ett tag sedan jag hängde här så jag vet inte om det är någon som fortfarande kommer ihåg mig. Jag har smygläst här i alla fall kan jag säga ;)

Jag slutade kommentera här och i bloggarna pga av att jag sedan förra hösten på grund av tur och lite skicklighet fick förmånen att befinna mig på insidan av Odd Molly.

Det har känts helt fel att diskutera med inside information samtidigt som jag absolut inte skulle vara någon form av tolk för Odd Molly. Jag har inte heller direkt kunnat dela ert jagande eftersom det blev ett sånt överflöd för mig.

Jag älskar fortfarande kläderna trots senaste årets frosseri. Men nu ska jag ta det lite lugnt ett tag (får se om jag lyckas)

Det var en underbar tid med en underbar kund men nu är drömmen över och jag hoppas att det är OK att hoppa in här igen.
    Välkommen tillbaka :) och du det var inte tur - bara skicklighet! 
  • Frösötös
    Norrlandssyster skrev 2011-10-05 21:02:45 följande:
    Tror den finns kvar i vår lokala butik.
    Oj nu blir jag lite ivrig Snälla inboxa vad den heter så ska jag ringa dem. 
  • Frösötös
    SAJ skrev 2011-11-07 13:35:16 följande:
    Någon här som vet om Mathilde har någon kampanj på Odd Molly? Eller kör de bara rea efter jul?
    Sprang in som hastigast i går och det var bara ordinarie priser. Såvitt jag vet kör de bara de vanliga vinter och sommar-reorna.
  • Frösötös
    SAJ skrev 2011-11-08 10:37:08 följande:
    Hade de mycket kvar? Ska man vänta till efter jul eller ej.... Skickar dem?
    Det såg välfyllt ut och såvitt jag vet skickar de fortfarande.
  • Frösötös
    SAJ skrev 2011-11-08 20:11:49 följande:
    Tack för dina svar! Brukar de köra 30% efter jul?
    Japp men det går ju trööögt för klähandeln nu så kanske kanske kan vi hoppas på 50% direkt ;)
  • Frösötös
    Bossan skrev 2012-02-15 11:18:07 följande:
    Nej jag menar den vita lappen utanpå, jag tycker det är svårt att se på bilderna om det sitter någon lapp (den kan ju vara gömd i något veck) men jag antar att dom tagit bort lappen på många nya plagg, väntar på flirtinin oxå o där verkar inte vara nån heller.
    När jag var på mötet hos dem för snart ett år sedan var det på gång att skippa lapparna på vissa plagg. Jag provade dessutom Colbert i en butik i helgen och den saknade lapp.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV