Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

smulan0 skrev 2010-02-18 08:43:13 följande:
    oj verkar för bra för att va sant! Synd att den lila inte var mörkblå!
    Ja. Nu var nog bilden rätt dålig men jag tror de kan vara fina.
    brawny skrev 2010-02-18 09:11:02 följande:
    Men oh! Dit vill jag åka. Men det blir en schysst utmaning att ta sig dit kommunalt...
    Vart då?
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    brawny skrev 2010-02-18 10:27:31 följande:
    Duntoffla: Till Barkarby.
    Jaha, jag trodde ni pratade om Best of Brands i Sickla. Det hade ju inte varit så svårt. Men Barkaby är ju en bit
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-18 17:29:42 följande:
    Var och provade Lotta idag, och det blev inget. Den var så lik vinterjackan att det inte kändes något kul. Som att byta till likadan men tunnare. Sedan har jag haft problem att ha jackan till tunika och kjol då det blivit föööör fluffigt, liksom Kjol på kjol, som lagt på en massa kilon och ev gravid mage. Så nej ingen lotta för mig. Hade jag inte haft jackan i vinter så kanske, men inte nu. Det får bli jackan från Cream istället (den med 3 "grytlappar" på armarna som man kan se i Smultrongårdens glogg) Provade Tenfold i Almost black....fiiiiiiiin!!!!!! Men, inget köp. Vad är det med mig?
    Har du feber?

Trist om de är lika i modellen. Förstår också vad du menar med att det ibland blir lite för mycket "fluff".
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-18 20:11:11 följande:
    I butik där jag bor. Kan handla fler........
    Hur är den i storlek? Tycker den var himla fin men är osäker på de där runda "dekorationerna". Går de att sprätta bort om man inte gillar dem tror du?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-02-18 20:38:04 följande:
    Du menar grytlapparna? Hm.....jag skulle tro att det går, de sitter bara fast runt om. Men vet inte hur det ser ut under om man sprättar. Kanske blir fult vid stygnen. Jag köpte 42 och har 3 eller 4 på OM. Normal men mer stor än liten i alla fall.
    Japp

Ok, tack för svaret!
  • Duntoffla

Är det ngn här som har Alpaca mix long cardigan? Hur tvättar ni den? Det står handtvätt men fungerar även skonsam ylletvätt?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV