Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Kajsan skrev 2010-03-30 21:28:04 följande:
    Här finns fynd att göra , säljaren har stavat fel och får nite mycket bud direkt:www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Den saknar det blå bandet som tillhär tunikan. Iaf på bilden.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Russinmuffin skrev 2010-04-02 11:04:26 följande:
    Och så ett gladare inlägg. Jag fick min Grandmas coat från Folk i går. Så fin. Vad jag funderar över nu är om jag ska sprätta bort OM-texten på ryggen eller inte. Innan jag fick den hade jag mer eller mindre bestämt mig för att ta bort texten men nu börjar jag tveka. Någon som har synpunkter?
    Alltså...jag gillar heller inte texten men jag tänker ju aldrig på den iaf då jag själv inte ser den. har inte sprättat bort texten trots att jag inte riktigt gillar den.
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2010-04-07 09:43:24 följande:
    Ja, och jag är osäker på om jag ens skulle kunna ha stl. 0 .Den hängde  verkligen! Ingen passform what so ever! Usch ,jag är ju så bekväm också så jag orkar typ aldrig returnera när nått är dåligt... Men har pratat med butiken nu och ska skicka tillbaka den. Den saknade ju tags med och OM påsen var uppriven så förmodligen har nån annan returnerat den innan mig.... Trodde inte man skulle få lämna tillbaka den utan tags, men felet var helt på deras sida sa dom.. Antaligen hade det blivit nån miss på returavdelningen ,för dom skickar ej ut plagg som saknar tags etc....
    Testa den igen i OM butiken i sthlm nästa helg. Då vet du om den passar.
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2010-04-07 10:23:19 följande:
    Ang Grandma`s coat.Den är ju rätt lång i ärmarna tycker jag. I år har dock inte min lokala butik tagit in Grandma`s.... Vilken stl. kör ni på? 0 räcker ju helt klart på mig. Men funderar ändå på om jag ska ta en stl 1 för jag vill kunna ha nått lite tjockare under på vår/höst... Vad tror ni? Och är det säkraste kortet svart? Är sugen på den ljusrosa men kanske är något opraktiskt....
    Prova...jag kan inte ha större än 0, det ser helt klart för stort ut annars.
  • Stargirl

Gissa om jag förstört ett par bruna frillpants med klorin.....ja det har jag så jävla surt så jag sliter mitt hår....suck.

• Stargirl
    Pythia skrev 2010-04-22 22:58:45 följande:
    Annan fråga. Är det någon som vet om Voile-dressen är stor i storleken eller som vanligt? Det är kanske armarna som är begränsningen?Jag brukar vara mellan 1 och 2 så jag funderar på om jag kan ha den i stl 1. Nån som vet?
    Den är iaf inte liten. Jag har antingen  0 eller 1....oftast 0 och jag har en 1 i Voilen och 0 i wigwam. Jag tror det är exakt samma modell och 0 är en bättre stl för mig.
  • Stargirl
    Xst skrev 2010-04-23 09:58:01 följande:
    Drömde inatt att jag fyndade OMplagg för 100 kr styck. Nya i butik Och ALLT fanns i min storlek och satt perfekt! Så fick en hel garderob OMplagg för inga pengar alls.. trevlig dröm
    Jag trodde att du HADE fyndat....blev lite avis en stund....sen såg jag att du hade drömt hehehehe
  • Stargirl

Gudars....det är svårt att hålla sig undan reorna....jag får inte köpa ngt....jag får inte köpa ngt är mitt mantra

• Stargirl

Detta är INTE snyggt....Underklänningen som sitter riktigt illa...vad tycker ni?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV