Inlägg från: Hilti |Visa alla inlägg
  • Hilti

Odd Molly för oss inbitna del IV

Frösötös skrev 2010-07-27 19:12:38 följande:
    Håller tummarna för dig!!! Vore jättebra att få veta hur det gick - är hon fågel eller fisk.......
    Det gick bra, paketet kom i dag
  • Hilti

Fasen vad sur jag blev. Fick hem min Suiteheart Minidress i dag, men den är för liten över gräddhyllan. Jag borde nog tagit en stl större, för stor gräddhylla har jag inte.. Det får bli T på den tror jag, då det inte går att byta rea kläder från Country dreams.

• Hilti
    Viola B skrev 2010-07-30 09:41:19 följande:
    Jag fick tag på en grå wigwam igår i och för sig bara med 30% rabatt, men ändå. när den kom ut i våras.
    Det var lite av ett impulsköp även om jag var sugen på den. Jag funderar på om jag ska behålla den eller sälja den på tradera nu direkt Obestämd

Anledningen är att jag är lite rädd för att den inte passar på jobbet eftersom den har glittriga paljetter. Jag arbetar på ett kontor och dresskoden är kanske att man inte ska tja, förhäva sig. Så glittriga paljetter kanske sticker i ögonen på dem. Är lite trött på att försvara mina OMkläder.Rynkar på näsan

Någon annan som har samma slags problem?
    Jag har samma klänning och samma problem. Vi har dress code "business" och killarna har skjorta/slips. Jag är ingen byxa/kjol + kavaj menniska och använder mina mollysar dagligen. Jag får ofta komplimanger från chefen och mina underchefer. Wigwam kommer jag nog inte ha på jobbet på grund av paljetterna, och ska jag ha den måste det vara på fredagar då vi kör casual och de festa andra kommer i jeans. Positivt är att grå Wigwam går bra på Tradera, samtidigt som jag inte vill sälja den.

Gambia90, vad trist och villken chef *suck* 
  • Hilti
    Frösötös skrev 2010-07-30 12:35:54 följande:
    Några av er kommer kanske ihåg att jag var ledsen för att min nyinköpta vita Wigwam hade skarvar på volangerna mitt fram. Mailade till OM och frågade om de kunde hjälpa till att få tag i ett felfritt ememplar. Här är svaret Förvånad

"Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta på svar från oss. Vi har mottagit ditt brev gällande style M20-313, Wig Wam strl 2. Jag har precis varit och pratat med vår produktionsavdelning angående detta och den här modellen ser ut på det här sättet av rent konstruktionsmässiga skäl. Alla exemplar ser alltså likadana ut. Dessvärre är detta då inte en reklamation."

Vilken dundermiss om det stämmer! Om någon annan som har en Wigwam - vilken färg som helst - vill titta på den och tala om hur den är sydd skulle jag bli jättetacksam. Har lite svårt att släppa det här Flört
    Jag ska kolla min när lillgrabben är klar med sin tuppis då den hänger i hans garderob...
  • Hilti
    Frösötös skrev 2010-07-30 12:35:54 följande:
    Några av er kommer kanske ihåg att jag var ledsen för att min nyinköpta vita Wigwam hade skarvar på volangerna mitt fram. Mailade till OM och frågade om de kunde hjälpa till att få tag i ett felfritt ememplar. Här är svaret Förvånad

"Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta på svar från oss. Vi har mottagit ditt brev gällande style M20-313, Wig Wam strl 2. Jag har precis varit och pratat med vår produktionsavdelning angående detta och den här modellen ser ut på det här sättet av rent konstruktionsmässiga skäl. Alla exemplar ser alltså likadana ut. Dessvärre är detta då inte en reklamation."

Vilken dundermiss om det stämmer! Om någon annan som har en Wigwam - vilken färg som helst - vill titta på den och tala om hur den är sydd skulle jag bli jättetacksam. Har lite svårt att släppa det här Flört
    Min gråa har skarven på volangen mitt fram. Konstigt att det är så på vita och gråa men inte rosa..
  • Hilti
    smulan0 skrev 2010-08-22 11:16:20 följande:
    TACK!!! det ska bli kul att se hur den ser ut i vintage chalk!

Jag är så sur på blogger för att kommentarer inte funkar! Tror det var när jag bytade bakgrund men nu går det inte att byta tillbaka....
    Kan du inte byta ut koden alltså? Jag har försökt kommentera hos dig, men det funkar aldrig även om andra tydligen kan.. 
  • Hilti

Jag tyckte jag såg höstens Remix blouse i vintage powder i en svensk webshop här om dagen, men nu hittar jag den inte alls? Har jag drömt eller har någon sett den?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV