Odd Molly för oss inbitna del IV

Fasen vad sur jag blev. Fick hem min Suiteheart Minidress i dag, men den är för liten över gräddhyllan. Jag borde nog tagit en stl större, för stor gräddhylla har jag inte.. Det får bli T på den tror jag, då det inte går att byta rea kläder från Country dreams.
"Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta på svar från oss. Vi har mottagit ditt brev gällande style M20-313, Wig Wam strl 2. Jag har precis varit och pratat med vår produktionsavdelning angående detta och den här modellen ser ut på det här sättet av rent konstruktionsmässiga skäl. Alla exemplar ser alltså likadana ut. Dessvärre är detta då inte en reklamation."
"Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta på svar från oss. Vi har mottagit ditt brev gällande style M20-313, Wig Wam strl 2. Jag har precis varit och pratat med vår produktionsavdelning angående detta och den här modellen ser ut på det här sättet av rent konstruktionsmässiga skäl. Alla exemplar ser alltså likadana ut. Dessvärre är detta då inte en reklamation."
Jag tyckte jag såg höstens Remix blouse i vintage powder i en svensk webshop här om dagen, men nu hittar jag den inte alls? Har jag drömt eller har någon sett den?
Hur är höstens Chrysalis? Väljer man sin vanliga stl, eller går man upp en stl?
Smulan0, jag skickar paketet i morgon så har du det på måndag