Inlägg från: Morty |Visa alla inlägg
  • Morty

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-03-24 11:53:28 följande:
    Japp! Vilken storlek har du i din då?
    2:a
  • Morty
    barn05 skrev 2010-03-24 11:55:32 följande:
    Självklart! Vad siktar ni på att köpa?
    Ingen aning. Jag borde inte köpa något alls. Men jag får se hur det slutar. {#lang_emotions_dreamer}
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-03-24 11:57:24 följande:
    Ok tack! Visst brukar du ha 2 upptill?
    Ja, det mesta har jag 2. Den sitter inte åt alls uppevid så man kanske t o m kan säga att den bara rätt och slätt är rymlig. Mycket är ju beroende på hur man är 'portionerad'
  • Morty
    Morty skrev 2010-03-24 11:57:27 följande:
    Ingen aning. Jag borde inte köpa något alls. Men jag får se hur det slutar.

Jodå, jag åkte dit!
  • Morty
    Bambiblogg skrev 2010-03-24 12:06:10 följande:
    Jag la en massa grejer i kundvagnen hos Campadre... men det blir nog inga köp. Var sugen på en Blues dress, men jag har redan så många klänningar som jag knappt hinner använda... Blev lite antiklimax för mig... P.S. Har på mig min Prairie idag... bild finns i bloggen...
    Jag satt och tittade läääänge på Full emb smock i blå/vit men jag har den redan i royal och brunt så nu fick det vara nog. Roligare att ha fler olika modeller kände jag. Så det blev bara en t-shirt. Den lila för den har jag letat efter innan. Nöjd och klar.
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2010-03-24 12:10:32 följande:
    Hm.. hur är den där t-shirten i strl? Visst är det vanligt öppet köp på plaggen i kampanjen?
    ja det är öppet köp. Jag skickade tillbaka min velour jag köpte sist. har tyvärr ingen aning om storleken på t-shirt men hoppas på normal för jag tog min vanliga 2:a.
  • Morty
    BombshellBaby skrev 2010-03-26 08:51:16 följande:
    Hjälp, la två plagg i campadres varukorg igår sen hängde sig datorn. Nu när jag går in ligger de kvar där men står som slutsålda på sidan. Har jag dem då? Eller vad? De borde ju försvunnit ur varukorgen.
    Har du fått en orderbekräftelse till din mail?
  • Morty
    BombshellBaby skrev 2010-03-26 08:55:13 följande:
    nej nej inte ens betalat, la dem i min varuorg igår, hann inte betala för den hängde sig. Och de är kvar i varukorgen, klickar jag vidare för betala säger de inget om att deär slut.
    Kan vata så att när du väl gör sista själva betalningssteget så säger den att varorna inte finns. Eller de finns kanske fortfarande kvar. Där finns väl något kvar fortfarande?
  • Morty
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-26 23:04:17 följande:
    Måste bara berätta en skojig grej... Tidigare i kväll satt jag och spanade mollysar på zoovillage när yngste sonen, snart 5 år, kommer in. Han kikar lite vad jag kollade på, och så vill han se närmare på en klänning han tyckte var fin. Undrade vilken han menade, och det visade sig vara appeteaser dress i chalk. Den tyckte han att jag skulle ha! Inte riktigt vad jag är sugen på dock... :)
    Hihihi...sicken sötis. Jag får också ibland tips från barnen. Inte alltid vi har samma smak.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV