Tampongen borta ??
Fick mens i onsdags precis som vanligt. Hanvände binda på dagen o tampong på kvällen o natten. Gick upp o bytte tampong på natten. Likadant på torsdagen.
Sen på fredagen hade jag tamponger hela dagen. När jag kom hem tog jag ut den (tror jag) o la mig i soffan o fl:ade lite. En halvtimme efteråt ringde min syster o frågade om vi skulle hitta på nåt. Ja sa jag o duschade mig lite o satte i en tampong. När jag kom hem på kvällen tog jag ut tampongen o skulle sätta i en ny. Det kändes "trögt" o motigt o jag fick för mig att jag inte tagit ut den senaste. Drog ut den o prövade med en ny tampong som lätt gick i. Bytte på natten sen.
Har sedan dess varit orolig att jag har tryckt upp en tampong för långt upp som jag inte dragit ut. Det känns omöjligt men det har lixom blivit som en tvångstanke nu att jag har gjort det.
Jag brukar ha mens i 7 dagar o idag är det helt klara, lite vita flytningar utan minsta brunt/rött.
Jag oroar mig. Har försökt titta med spegel, men ser ingen tampong. Det är som ett skräcksinario. Jag tror inte att jag har i någon tampong, men är inte säker (fan vad jag låter som ett troll nu, men jag oroar mig. Någon som varit i samma situation förstår nog). Jag är en persn med ett otroligt kontrollbehov o drf oroar jag mig.
Mensen tog ju desutom slut IGÅR, dvs bara 5 dagars mens. Kanske tampongen sitter där uppe o suger upp allt blod? Borde jag inte känna den då?
Jag försöker räkna ut hur jag sate in tampongen etc etc, o kommer förmodligen fram till att jag inte har någon tampong uppsatt långt långt uppe i mig. Men hjälp vad otrevlig känsla det är.