Önskar man hade någon speciell man kunde fira alla hjärtans dag med..
Visst skulle det va underbart?
Har aldrig firat alla hjärtans dag.. men va mysigt d skulle va.
Vad tycker ni? <3
Visst skulle det va underbart?
Har aldrig firat alla hjärtans dag.. men va mysigt d skulle va.
Vad tycker ni? <3
du har en att fira med ditt barn så klart
det behöver ju inte vara en man eller?
Kommer fira med min lille vilde son hade velat ha hans bror hemma med, kanske nästa år?
Mina pojkar
Kommer fira med min goa son, skulle inte vilja ha det på något annat sätt heller :)
Jag och lillkillen får ha mys. Funkar lika bra faktiskt.
Stackare som får dras med ditt ospeciella barn;) Nä men jag förstår grundtanken, alla hjärtans dag är ju en romantikens högtid och den typen av kärlek är ju inte den man (förhoppningsvis) hyser för sitt barn. Det kommer bättre tider på den fronten ska du se!
Haha ja tänkte faktiskt på det.. jag har ju världens snyggaste kille o fira alla <3 dag med :)
Min lilleplutt juuuu...
men ni fattar vinken ändå ;)
bara att komma över
jag har inte gått ut på alla hjärtans dag sen jag gick i sexan.
Varenda gång händer det något skumt.
En gång var jag på väg hem till en kimpis (på alla hjärtans dag) och en kille följde efter mej tills jag stannade och frågade "Men vad är ditt problem??" och så gav han med tre jättestora, mörkröda, hallondoftande rosor med iskristaller på.
Skulle kunna nämna flera grejer som hänt p åalla hjärtans dag - men orka med det xD
Ja, det hade varit mysigt att fira med någon <33
men jag har min dotter ^.^
Henne firar jag mycket hellre med än nån dum kille eller tjej som kräver massa sliskiga pussar och jobbiga kramar.
Pussar och kramar hellre min lilla bebis ^.^<3
Alla Hjärtans Dag är enligt mig och min sambo handelsmarknadens jippo. Varför fira "påtvingat"?? Vi firar vår kärlek spontant och när VI vill. Sitt inte och deppa över en egentligen helt meningslös dag . Kärlek till dig.
Jag har en man att fira med men vi ska inte hitta på något speciellt bara han och jag. Vi flyttade till en ny stad ett år sen och har ingen här som vi kan be vara barnvakt på just alla hjärtans dag så att vi kan komma iväg bara han och jag så det får bli en kärleksdag för familjen. Har tänkt kliva upp i bra tid och fixa lite fin hjärtfrukost åt oss sen får vi se vart dagen tar oss.
Det känns ju lite fånigt att fira kärleken endast EN dag om året, bort med Alla Hjärtans Dag.
Jag har tur för iår så har vi kalas för sonen på just den dagen vilket gör att den inte kommer att kännas alls
Visst skulle det vara mysigt att ha någon att fira med! Jag behöver inget stort jippo med middag på tu man hand utan barn, det skulle räcka fullständigt med ett gele-hjärta vid frukosten. Det jag saknar mest är gemenskapen i vardagen och såna här dagar blir det extra tydligt att man är singel.
Nu gör jag istället lite extra för döttrarna. Det kommer att bli rosa, hjärtformade pannkakor till middag (har en stor pepparkaksform som jag lägger i stekpannan), och tjejerna håller på att baka en kladdkaka i hjärtformad sockerkaksform som vi ska ha till efterrätt. Snacka om att vi kommer att bli socker-chockade!