Varför bryr sig min sambo inte om jag är lycklig eller ej?
Jag blir så less på min sambo. Han får aldrig tummen ur när det gäller nånting. Jag får tjata på honom om allt och ändå blir ingenting gjort! Han överraskar mej aldrig med nånting och försöker aldrig göra mej lycklig på nåt sätt. Han vet vad jag vill, men han bryr sig liksom inte. Sen har vi inte gemensam ekonomi, trots att vi snart har tre barn tillsammans. Har tjatat om detta i flera år, men inget händer. Vi delar allt lika, trots att han tjänar flera tusen mer än jag. Jag har aldrig några pengar! Jag jobbar bara timmar i en Icabutik, vid behov och det blir inte mycket... Får också bara stämpla upp till deltid. Är PANK jämt! Men aldrig att jag skulle fråga min sambo om pengar. Det gör jag bara inte. Då är jag hellre pank. Men det är verkligen jobbigt att aldrig ha några pengar! :( Jag orkar inte tjata om allt längre... Sen blir han antingen jätte sur när jag gör det, eller helt likgiltig. Som att han inte brydde sig.
Nu är jag gravid med trean och vi har inte haft sex på jätte länge. Det var likadant förra gången jag var gravid. Då hade vi inte sex efter 3:e-4:e månaden. Vi gör heller aldrig någonting tillsammans. Jag får tjata på honom om det också. Han verkar inte ett dugg intresserad. Vi får aldrig barnvakt och han försöker aldrig få det heller. :( Vi har inte åkt i väg tillsammans bara han o jag sen 2006! Så det är ju ett tag sen. Vet inte vad jag ska göra. Känner mej så olycklig och gråter mycket... Tyckte att det började bli bättre o så blev jag gravid och allt verkade frid o fröjd. Men nu är ju allt precis som förut igen. Vad gör man? Vi har varit på väg att separera flera gånger, men han har alltid fått mej att stanna och lovat att han ska bättra sig och att vi ska börja göra mer saker tillsammans. Men det blir ju aldrig så ändå... :(