Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

Tjock fitta..

var mig en jävligt trevlig karl du har då.hur många är det som besitter en tunn porrfitta tro?

• redneck girl
    NadiaMi skrev 2010-02-09 13:04:55 följande:
    Byt ut sambon istället, mot en man som uppskattar det du har att erbjuda. Antingen är det en dålig ursäkt för att han antingen inte vill slicka eller inte vågar för att han tror att han inte kan vara tillräckligt bra på det. Eller så är han verkligen så dum att han hackar på sådana små obetydliga detaljer och isåfall behandlar han dig nog inte så bra i andra sammanhang heller.
    väldigt bra skrivet.varför tar du emot skit från honom? finns ju massor av normala karlar ,ta och se dig om efter en sådan i stället.kan ju säga att om min karl sagt så till mig.så hade han haft väldigt svullna läppar i ansiktet.han skulle få jäkligt svårt att prata på länge och väl.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-02-09 14:27:44 följande:
    Tyvärr är det nog många killar som inte känner till verkligheten utan de stirrar sig blinda på hur allt ser ut i porrvärlden.Sen tror de att det är nåt konstigt med deras tjejer när de inte ser likadana ut där nere.De fattar inte att hälften av allt bara är bluff och oökta. Opererade blygdläppar, fettsugningar, analblekning etc.Synd om de stackars tjejerna som får fullt med komplex tack vare detta!!
    ja,det är synd om de bruttor som tror att de är fel på dom.fatta att alla ser olika ut!!
Svar på tråden Tjock fitta..