mojutten skrev 2011-09-12 17:46:50 följande:
Nikki: Tråkigt att höra att du känner dig förbisedd. Det är så klart svårt när man har olika sätt att hantera känslorna på och jag förstår din känsla av att inte orka med att hantera vänners reaktion också och att fel eller rätt, för den delen, kommentar kan få bägaren att rinna över. Det är svårt men det är precis som Icka säger lätt att glömma männen i allt det här och kanske bär din man på ett stort behov att få prata om det som hänt för att hantera den förlust han känner.
Jag hoppas att helgen trots allt bjöd på lite glädje med.
vi blev vänner igen efter vi pratat om det och jag förstod att han oxå behövde prata av sig och middagen blev inte så farlig som jag hade trott, visst var glad för deras skull att de ska få barn om 2 veckor men det kom en klump i halsen när tjejen ville visa barnvagnen och barnkläderna de hade skaffat..
hade ägglossning idag och en kraftig sådan så det gjorde ont så jag hoppas det var ett bra starkt ägg som lossnade.
jag är glad det blev mys lördag söndag och i morse, mer kan man inte göra så jag hoppas det tog sig nu omgång 4 efter missfallen..