30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Jag har haft en underbar påsk med väldigt lite tankar på barn och barnalstrande trots att äl har varit på intågande. Jag tror dock att den är lite sen så vi fortsätter att ligga i ;)
Japp, alltid väntar man på något. Jag hoppas verkligen att vi snart får vår läkartid, men saker går inte snabbt inte.
Jag ska verkligen hålla tummarna MCT! Frågan är vad man ska hålla den för, att de inte hittar något eller att de hittar ngt litet som kan fixas? Jag minns att jag brottades med de tankarna en gång, jag ville så klart att inget skulle vara fel men samtidigt kändes det som om det skulle vara så skönt om de kunde ge mig en förklaring.
Pimpinella, menar du att du inte har fått något utslag på stickorna eller? När ska du in på kliniken?
NN, har mensen försvunnit?
Jag vet inte heller vad jag hoppas på... det ultimata är "oh det är det här som är fel med det fixar vi lätt!" det värsta..."det är det här och det kan vi inte behandla".. och mitt emellan antar jag att "vi hittar inget fel så vi vet inte varför du varit gravid 5 ggr det senaste året utan lyckad graviditet" ligger... *pust* Vi får se. Om 24 timmar vet jag. :)