30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Det där med att det inte går att se nåt på ett tidigt vul är BULLSHIT!!! Man kan visst se nåt!!! Även om inte hjärtat börjat slå kan man se om det ser normalt ut för just den vecka man är i. Stå på er!!!!

Själv skulle jag så gärna vilja bara strunta i det, ge upp, men det är svårt att släppa taget
  Själv skulle jag så gärna vilja bara strunta i det, ge upp, men det är svårt att släppa taget   Mina sk "utekvällar" innebär tyvärr att jag sitter hemma själv och dricker vin o deppar
  Mina sk "utekvällar" innebär tyvärr att jag sitter hemma själv och dricker vin o deppar   Man mår ju bra av att träna i lagom dos. Dessutom ska du orka bära och föda fram ett barn
  Man mår ju bra av att träna i lagom dos. Dessutom ska du orka bära och föda fram ett barn  
 Jag mår ok. Hade äl-flytningar för ett par dagar sen, och även idag. Ska nog försöka para mig ikväll för säkerhets skull
  Jag mår ok. Hade äl-flytningar för ett par dagar sen, och även idag. Ska nog försöka para mig ikväll för säkerhets skull   
    Kräv att få vul och blodprov för att konstatera att du svarar rätt på behandlingen, dvs att du verkligen får äl.
  Kräv att få vul och blodprov för att konstatera att du svarar rätt på behandlingen, dvs att du verkligen får äl.