30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cali, jag tror att man tar äl-sprutan för att veta säkert exakt när ägget släpper. 
Konkreta tips? Hrm... För det första så tar det tid. Det är nu snart ett år sen jag var gravid sist, tio månader sedan ma. Man får acceptera att det går upp och ner, och göra det som känns rätt just idag. Jag och min sambo har en ny gemensam hobby, och det är jättekul! Man kan ju inte gå omkring och INTE tänka på att man är ofrivilligt barnlös, alltså får man försöka ERSÄTTA tankarna med nånting annat. Som en ny gemensam hobby! Sen skiter jag högaktningsfullt i sånt som jag vet får mig att må dåligt. Jag träffar inte vänner med småbarn, det känns hemskt på ett sätt, men som sagt, det struntar jag i.
Bettan, nu är det snart dax att byta sidfot   

Sänder kramar! Cali, jag vill ju vara lite hemlig här på fl, vill inte att någon ska lista ut vem jag är
  Sänder kramar! Cali, jag vill ju vara lite hemlig här på fl, vill inte att någon ska lista ut vem jag är   Det är så skönt att vara anonym!
  Det är så skönt att vara anonym! 
  Läkaren sa under vår utredning att chanserna att jag skulle bli gravid den vanliga vägen var näst intill obefintlig. Sen sa han: "Men det finns ju dom som vinner på Lotto också!" Det är ett mirakel! Fattar inte att det är sant, men det ÄR sant!!
 Läkaren sa under vår utredning att chanserna att jag skulle bli gravid den vanliga vägen var näst intill obefintlig. Sen sa han: "Men det finns ju dom som vinner på Lotto också!" Det är ett mirakel! Fattar inte att det är sant, men det ÄR sant!! 

Konstigt att man ser i efterhand att det man skrev inte alls blev som man hade tänkt... Klart att vi är glada! Men det känns som att vi går på tå och knappt vågar andas..
 Konstigt att man ser i efterhand att det man skrev inte alls blev som man hade tänkt... Klart att vi är glada! Men det känns som att vi går på tå och knappt vågar andas.. Om man ser till mina behandlingar så har det gått bättre och bättre för varje gång. Första IVF ingen graviditet, trots 6 återförda embryon. Andra IVF gravid, mf i v5. Tredje IVF gravid, ma v9. Och nu har det gått fem och ett halvt år sedan jag tog de där medicinerna, och det kanske var det som krävdes för att få igång min äl? Nu kanske min kropp äntligen är redo att vara gravid på riktigt?
 Om man ser till mina behandlingar så har det gått bättre och bättre för varje gång. Första IVF ingen graviditet, trots 6 återförda embryon. Andra IVF gravid, mf i v5. Tredje IVF gravid, ma v9. Och nu har det gått fem och ett halvt år sedan jag tog de där medicinerna, och det kanske var det som krävdes för att få igång min äl? Nu kanske min kropp äntligen är redo att vara gravid på riktigt? 

Men jag säger i alla fall grattis till din spontana graviditet! Tyvärr vet jag ingenting om biopsin du ska göra, det är nog bättre att ställa frågan i IVF-trådarna. Här är det nog bara jag som har gjort IVF, hoppas jag inte blandar ihop det nu.. Lycka till med FET!!
 Men jag säger i alla fall grattis till din spontana graviditet! Tyvärr vet jag ingenting om biopsin du ska göra, det är nog bättre att ställa frågan i IVF-trådarna. Här är det nog bara jag som har gjort IVF, hoppas jag inte blandar ihop det nu.. Lycka till med FET!!