• Finis

En solkenshistora =)

Min man och jag har varit oförklarligt barnlösa i 8 år. Idag fick vi äntligen ett plus på stickan!!

Det känns helt otroligt. Men till alla er som kämpar vill jag säga: GE INTE UPP!!

Kan vi efter 8 år så kan ni också!!!

Skickar massor med kramar och lyckönskningar!{#lang_emotions_heart}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-19 23:37
    Kan lägga till att vi blev gravida på naturlig väg

• Svar på tråden En solkenshistora =)
  • zinna80
    alfa80 skrev 2010-02-22 17:54:15 följande:
    Grattis!Vi har försökt i 3,5 år att få barn utan resultat. Har 3 IVF bakom oss, det senaste gjordes i maj 2009. Vi bestämde oss för att vila och ta det lugnt innan vi köper ett trepack till och så för 3 veckor sedan så fick vi ett PLUS på stickan! Helt ofattbart och underbart. Det går inte att beskriva den glädjen som vi känner.Håller tummarna för oss alla!
    Helt fantastiskt!!! Grattis! Visst har man svårt att tro att testet stämmer när man står där med sitt plus? Lycka till!
  • celine2010

Grattis Alfa80! Lycka till!

• alfa80

Ja, det var helt ofattbart! Jag har varit inne på FL många gånger och läst många trevliga solskenshistorier men tänkte att det inte kommer hända mig. Många gånger tänkte jag också hur skönt det måste kännas att få skriva - Jag är gravid!!!

Äntligen är det vår tur och ni ska veta att jag hoppas och håller tummarna för oss alla, för om det är någon så är det vi förtjänar en liten bebis! (lite egoistiskt tänkande jag vet) {#lang_emotions_wink}

• celine2010

När ska ni ha barn då ungefär? Jag var på ultraljud idag o fick BF 29 juli är i vecka 18 nu. Kram o all lycka till er alla!

• zinna80
    celine2010 skrev 2010-02-23 22:28:52 följande:
    När ska ni ha barn då ungefär? Jag var på ultraljud idag o fick BF 29 juli är i vecka 18 nu. Kram o all lycka till er alla!
    Jag har ju precis plussat men enl. FL:s uträkningar ska det bli bebbe i oktober. Vet inte om det stämmer.....
  • Mahlinp

Hej tjejer,
    Här kommer en solskenshistoria till... {#lang_emotions_sunny}
    Vi har försökt i ca 6 år att bli gravida. Har två IVF bakom oss och påbörjad adoption. Blev precis godkända av kommunen att vi får adoptera när jag plötsligt får ett plus på stickan. Vi hade för länge sen gett upp hoppet om att få biologiska barn, så gravtesten jag gjorde var mest för att få igång min mens. För så har det alltid varit de andra gångerna - dagen efter ett gravtest så kommer mensen. Men denna gången blev det inte så. Vi är så lyckliga.
    Är nu i v 21(20+3) och BF 31 juli.

Stort grattis till oss alla här på tråden... håller med alfa80 att vi är verkligen värda vår lilla bebis!  {#lang_emotions_laughing}

/Mahlin
    http://mahlinp.blogspot.com/ 

• Mahlinp
    Mahlinp skrev 2010-03-17 16:54:10 följande:
    Hej tjejer,Här kommer en solskenshistoria till... Vi har försökt i ca 6 år att bli gravida. Har två IVF bakom oss och påbörjad adoption. Blev precis godkända av kommunen att vi får adoptera när jag plötsligt får ett plus på stickan. Vi hade för länge sen gett upp hoppet om att få biologiska barn, så gravtesten jag gjorde var mest för att få igång min mens. För så har det alltid varit de andra gångerna - dagen efter ett gravtest så kommer mensen. Men denna gången blev det inte så. Vi är så lyckliga.Är nu i v 21(20+3) och BF 31 juli. Stort grattis till oss alla här på tråden... håller med alfa80 att vi är verkligen värda vår lilla bebis!  /Mahlinmahlinp.blogspot.com/ 
    Kanske ska tillägga att jag blev spontan-gravid... om ni inte redan räknat ut det. {#lang_emotions_wink}
  • zinna80
    Mahlinp skrev 2010-03-17 16:54:10 följande:
    Hej tjejer,Här kommer en solskenshistoria till... Vi har försökt i ca 6 år att bli gravida. Har två IVF bakom oss och påbörjad adoption. Blev precis godkända av kommunen att vi får adoptera när jag plötsligt får ett plus på stickan. Vi hade för länge sen gett upp hoppet om att få biologiska barn, så gravtesten jag gjorde var mest för att få igång min mens. För så har det alltid varit de andra gångerna - dagen efter ett gravtest så kommer mensen. Men denna gången blev det inte så. Vi är så lyckliga.Är nu i v 21(20+3) och BF 31 juli. Stort grattis till oss alla här på tråden... håller med alfa80 att vi är verkligen värda vår lilla bebis!  /Mahlinmahlinp.blogspot.com/ 
    GRATTIS!! GRATTIS!!! Det låter ju helt fantastiskt. Lycka till!
Svar på tråden En solkenshistora =)