LillinH skrev 2010-06-01 13:35:15 följande:
jag tror det var i vecka 19 jag kollade, så man vet ju aldrig... men jag är totalt inställd nu på att det är en tjej (trots att man kanske inte borde det), så det skulle bli värsta omställningen om det kom ut en liten kille haha! har inte ett enda killnamn på förslagslistan heller.. spännande!!
hur var ullared? min killes syster föreslog att vi skulle ta en tur dit nån dag och shoppa babygrejer. är det något att rekommendera? =)
känner också att jag börjar bli tung nu, får himla ont i svanken titt som tätt. men det har inte kommit förrän nu på senaste, och som tur är har jag inte känt av foglossning alls hittills. hoppas det håller i sig, verkar ju inte alls kul :-/
i värmen blir jag helt matt på en gång haha, hur känslig som helst! och varmare lär det väl bli...!
helena, skönt att din lilla kommer ut snart så du slipper den värsta sommarvärmen ;) stackars oss augustimammor buhuu ;)
vet ni, idag skaffade jag en barnmorska i karlstad! =D spännande!! flyttar ju snart dit =) och snart ska jag på föräldraträff för förlossningsförberedande, har ni varit på någon sådan? jag blir nervös! det känns verkligen som det närmar sig nu ju... =)
jag rekomenderar Ullared, speciellt på en vardag( inte så mkt folk) jag fick tag i en hel del kläde, nappflaskor, sängkläder, täcke, kudde, snuttefiltar och liknande, jättebilligt! kan lägga upp bilder på min profil så kan du kika!
vart ska ni bo? jag har varit på föräldruutbildning, va helt ok tycker jag. mycket visste jag redan men annats, tex smärtlindring o en del om ammning visste jag mindre om.
sen va det skönt att träffa andra blivande föräldrar!
jag känner så få människor här :( har liksom inte blivit att man bondat ngt större med 19 åringarna på universitet!
svullnar ni oxå upp? jag blir som en boll i värmen o kan bara ha på mig flipflop o svettas som en gris hahah!