Inlägg från: ThereseA |Visa alla inlägg
  • ThereseA

karlstad någon ?! :)

Hittade precis på tråden, har BF nu på torsdag.. Kul att se lite fler Karlstadsbebisar!

• ThereseA

Nää, det händer ingenting, eller jo, jag har ont i hela underkroppen på kvällarna så att jag knappt kan sova men mer än så blir det inte.. Tar ett par panodil på kvällen och tänker att jag måste försöka vila lite om det drar igång  på riktigt men vaknar alltid morgonen efter och har inte ett dugg ont längre..!
     BF + 3 idag och jag bara väntar.. Hur går det för dig då?

• ThereseA

Hm.. Var tog LillinH vägen? Undrar om det blev ett BB-besök för henne, hon har inte skrivit sen i söndags och då låg hon väl på BF+ 5 typ??

• ThereseA

Funderar lite på att hänga med idag jag också eftersom bebis inte verkar ha några planer på att komma ut, blir knäpp av att bara gå hemma! Var det 16.00 vid ingången till Mariebergsskogen?? Jag håller utkik efter magar och barnvagnar helt enkelt!

• ThereseA
    graf skrev 2010-09-01 13:12:32 följande:
    va roligt! ska bli riktigt kul o ses :) japp 16.00 vid ingången
    själv kör jag en marinblå lite retro vagn, är blond med lugg! :) hehe
    känns lite som en blinddate detta!
    Men dig tror jag att jag känner igen för jag tror att vi gick i samma föräldrautbildningsgrupp, eller vad man ska kalla det..
  • ThereseA

Precis.. Har bara bytt lite efternamn sedan den tiden.. Tungan ute

• ThereseA
    LillinH skrev 2010-09-02 13:46:38 följande:
    ÅNEJ!!! Jag missade träffen! *snyft* Gu va trist! Vilka var där? Vi måste ordna en igen, jag har helt enkelt missat att kolla in här på några dagar, jag går och DEPPAR över att bebben aldrig vill komma ut!! =( Nu är det typ BF+9 eller +10 eller +675 eller inte vet jag =(
    jag tycker att du och jag kan planera en egen träff! Vad sägs om att träffas på BB? Typ i natt, eller i morgon eller så?? Tycker jag att det låter som en bra plan iaf! Solig
  • ThereseA

Haha! Vi får ha en nejlika i kragen på sjukhuskläderna så vi känner igen varandra!

• ThereseA

Nope, känner ingenting.. Så vi kanske får vänta till i morgon då, annars säger det bara pang bom tjoff helt plötsligt, det vet man ju inte heller..
    Om du ser nån som går runt med stor mage och har ont sen när du väl åker in så vet du att det kan vara jag, för det är nog en rätt bra beskrivning på hur jag kommer att se ut då tror jag Gravid. Eller så går jag runt och mumlar på dalmål..

• ThereseA
    LillinH skrev 2010-09-02 17:57:39 följande:
    u never know.... ;)
    fräsigt!! jag är precis likadan - stor mage, har ont, och mumlar på dalmål!
    Då borde vi ju hitta varandra rätt lätt tycker jag! Skrattande
  • ThereseA

Nu har jag fått min lilla solstråle iaf.. Blev en "liten" pojk på 53 cm som vägde 3700 g..

• ThereseA

Det tog lång tid och värkarna stannade ju av efter att jag fått morfin så att jag skulle få sova lite, så dom fick sätta på mig dropp men när som skulle ge mig ryggbedövningen insåg dom att nålen var för kort så någon sådan fick jag inte.. Värkarna startade ju redan vid halv sju på lördagmorgon så det höll på totalt i 36 timmar innan han kom ut tillslut.. Men nu är han här!!
  • ThereseA

Efter fyra stickförsök konstaterade dom att det inte skulle gå.. Men men..

• ThereseA
    LillinH skrev 2010-09-06 17:32:29 följande:

GRATTIS Therese!! Här händer fortfarande INGENTING! =(

Jag hörde någon som gick in på BB när vi var på väg därifrån, personen i fråga mumlade på dalmål så jag trodde nästan att det var du Tungan ute
  • ThereseA
    graf skrev 2010-09-07 21:18:26 följande:
    ThereseA skrev 2010-09-06 10:32:05 följande:
    Nu har jag fått min lilla solstråle iaf.. Blev en "liten" pojk på 53 cm som vägde 3700 g..
    Oj oj oj!
    Grattis igen Therese :)
    Tara är 53 cm nu vid 6 veckor o väger 3800 gram
    Haha, ja men man måste ju vara en redig pôjk om man ska kunna ta hand om alla tjejer!
  • ThereseA
    graf skrev 2010-09-08 22:15:21 följande:
    haha, ja det är sant! bra med en katt bland hermelinerna. hur är allt annars? funkar allt bra med ammning o att va mamma?
    Ja, det fungerade från start, så nu funderar jag bara på hur man ska ha tid med något annat! Han suger verkligen heeeela tiden och det är anledningen till att jag sitter på forum när klockan är 04.23 Tungan ute
  • ThereseA

Åh vad kul! Grattis så jättemycket.. Jag har suttit här på nålar och väntat på att du skulle skriva något ända sen i onsdags, eller ja, i torsdags iaf.. Hoppas att allt gick bra..

Svar på tråden karlstad någon ?! :)