karlstad någon ?! :)
Hittade precis på tråden, har BF nu på torsdag.. Kul att se lite fler Karlstadsbebisar!
Hittade precis på tråden, har BF nu på torsdag.. Kul att se lite fler Karlstadsbebisar!
Nää, det händer ingenting, eller jo, jag har ont i hela underkroppen på kvällarna så att jag knappt kan sova men mer än så blir det inte.. Tar ett par panodil på kvällen och tänker att jag måste försöka vila lite om det drar igång på riktigt men vaknar alltid morgonen efter och har inte ett dugg ont längre..!
BF + 3 idag och jag bara väntar.. Hur går det för dig då?
Hm.. Var tog LillinH vägen? Undrar om det blev ett BB-besök för henne, hon har inte skrivit sen i söndags och då låg hon väl på BF+ 5 typ??
Funderar lite på att hänga med idag jag också eftersom bebis inte verkar ha några planer på att komma ut, blir knäpp av att bara gå hemma! Var det 16.00 vid ingången till Mariebergsskogen?? Jag håller utkik efter magar och barnvagnar helt enkelt!
Precis.. Har bara bytt lite efternamn sedan den tiden.. 
Haha! Vi får ha en nejlika i kragen på sjukhuskläderna så vi känner igen varandra!
Nope, känner ingenting.. Så vi kanske får vänta till i morgon då, annars säger det bara pang bom tjoff helt plötsligt, det vet man ju inte heller..
Om du ser nån som går runt med stor mage och har ont sen när du väl åker in så vet du att det kan vara jag, för det är nog en rätt bra beskrivning på hur jag kommer att se ut då tror jag
. Eller så går jag runt och mumlar på dalmål..
Nu har jag fått min lilla solstråle iaf.. Blev en "liten" pojk på 53 cm som vägde 3700 g..

Efter fyra stickförsök konstaterade dom att det inte skulle gå.. Men men..
GRATTIS Therese!! Här händer fortfarande INGENTING! =(
Åh vad kul! Grattis så jättemycket.. Jag har suttit här på nålar och väntat på att du skulle skriva något ända sen i onsdags, eller ja, i torsdags iaf.. Hoppas att allt gick bra..