graf skrev 2010-06-10 19:12:02 följande:
jag håller med! låter grymt bra. :D
hade varit kul o se en bild på din mage, vi ska ja ha så nära varandra! med viss risk att du blir rädd när du ser min gigant till kagge :) hur har du det med förvärkar?
Ang KAUIF, tror inte dom har gym, brukar du köra det?
jag började plugga nyss, så jag har precis avslutat mitt första år idag! yihooo!
sommarlov :)
har faktiskt anmält mig till några halvtidskurser i höst, få se om jag kommer gå eller inte. alla säger att man har fullt upp med en liten bebis men jag vet inte. det känns som om min hjärna kommer förmultna om ja inte gör nånting. med stor risk att ja bara kommer kunna prata blöjvecks excem o ammningsprobelm! hahha
ja har precis haft min första date med sjukvården i karlstad :) blev inlagd för dom upptäckte att mitt hjärta hade lite knepig rytm, men det va inget farligt. kan hälsa att vården va grym o personalen sjukt trevlig :) iaf på mava där jag va. känns tryggt. gillar karlstad mer o mer!
great! då får vi styra upp en träff sen =)
yes, då har jag lagt upp en uppdaterad magbild! känns som den växer i raketfart nu, vart ska det här sluta?! haha =) näää, inga gravidkaggar skrämmer mig! =)
jag har inte känt några värkar alls.. ser inte fram emot det :-/ ..eller jo, på sätt och vis. men helst så nära in på babyankomsten som möjligt såklart! men du känner av förvärkar redan nu alltså? jobbigt! är det uthärdligt eller ligger de högt på smärtskalan?
nja, det går lite i perioder för mig, men sist jag var igång så var det mkt gym och en del spinning och löpning. men innan det så gick jag mest på sats gruppträningspass, typ bodypump och dyl. och innan det var jag jämt på friskis jympapass och skuttade runt. vad gillar du för träning?
åh grattis till att ha avklarat första året! =D
det kan säkert vara bra att gå nån kurs eller nåt, jag funderar också på det. jag tror inte heller det är bra för min hjärna att inte göra nåt annat än att ägna mig åt bebisen dygnet runt hehe. men det är ju så svårt att veta hur det blir och vad man kommer känna när den kommit! ja, man kanske snackar sönder eventuell kurs med bebisprat haha ;D
knepig hjärtrytm lät ju scary!! stackare =( gu va skönt att det inte var nåt allvarligt!! men skönt att höra att de tog väl hand om dig! hoppas de är lika bra och trygga när man ska in och föda barn! ;)