karlstad någon ?! :)
nu är lyckan total!!!

Ett stort GRATTIS!!!!

Ett stort GRATTIS!!!!
ciao!
japp allt gick fin fint :)
hon va ute på 4,5 tim. jösses va fort det gick när allt kom igång!
för att göra en lång historia kort så blev jag igångsatt för jag hade öppnat mig 5 cm och hade för mkt fortervatten. Detta kunde tydligen göra att jag inte skulle hinna in o föda på bb om vattnet gick hemma samt att det fanns risk för att den lilla dockan skulle snurra runt eller navelsträngen åka ut i förväg av vattenkaskaderna haha
shit va jobigt det e med värkar men det är så fantastiskt när det väl är klart :)
är upp över öronen förälskad i min lilla Tara och står inte ut att vara skild från henne i många sekunder hihi
den 24e åker vi hem till Karlstad igen så då hoppas jag att nån vill ses en sväng, hur år det för er tjejer?! KOMMER DET NÅGRA BEBISAR SNART?
KRAM
Vad skönt för dig att allt gått så bra! Längtar verkligen tills vi också har våran lille hos oss... Vi har ju dock några veckor kvar innan det är dags. Om det inte blir att han kommer för tidigt vill säga. Har fått riktigt jobbig
graviditetsklåda, så vi får väl se vad proverna visar. Har läst att i värsta fall kan man bli igångsatt tidigare p.g.a. detta. Är i alla fall sjukt jobbigt. Kliar verkligen överallt! :(
Om ingenting händer innan dess ses jag gärna och tar en fika el.liknande någon dag längre fram.bJobbar troligen t.o.m. första veckan i sept, men sen är jag ledig för att invänta dagen d :)
Grattis, Therese! Vilken liten sötnos
Skönt att allt gått bra!
LillinH, hur går det för dig? Själv går jag också hemma och väntar nu. Är visserligen 2 v till BF, men man vet ju aldrig.... ;) Lycka till om något händer!
Nu har även mitt lilla underverk tittat ut, 2 veckor för tidigt! Det blev en liten Hampus på 3670 g och 51 cm. Underbart mysigt!!!! 
Åh vad kul! Grattis så jättemycket.. Jag har suttit här på nålar och väntat på att du skulle skriva något ända sen i onsdags, eller ja, i torsdags iaf.. Hoppas att allt gick bra..