Inlägg från: Nathalie Flisbäck |Visa alla inlägg
  • Nathalie Flisbäck

När jag får pengar över ska jag köpa ngt fint i cult design. Ngn av er som har ngt fint i det? Jag ska ha till både köksbordet, diskbänken & till toa

• Nathalie Flisbäck
    Hannnas skrev 2010-02-10 13:28:13 följande:
    Har ett sånt ställ till diskmedel bl a... gillar det dock ej, inte alls min stil, så det har fått flytta ner i tvättstugan ...
    Det är såå fint tycker jag, men dyrt.

Kom att tänka på påsken.

Jag själv är inte alls mkt för att pryda till det med saker här o där.
    Hur gör ni?
    Jag äger inte en penyl till påsksaker.
    Köper lite fjädrar o köper ris, det är allt jag gör.

Hur pyntar ni?
  • Nathalie Flisbäck
    Pums skrev 2010-02-18 20:05:06 följande:
    Den blommiga i hallen är fån Jotex och de vita i köket är från Ikea.
    Jag ska med fixa hissgardiner till köket. Hur är det när det gäller strl?
    Hur vet man vilket som är rätt i strl? Ska man ta måtten eller hur gör man?
  • Nathalie Flisbäck
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-02-19 11:46:45 följande:
    Vad roligt att du är med på tävlingen!
    Så många som e med o tävlar så chansen e väl inte så stor att jag vinner, men man måste ju vara med för att få chansen Riktigt fina saker du tävlar om, me love. Sånt jag verkligen vill ha, men inte har råd till
  • Nathalie Flisbäck
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-02-19 12:32:20 följande:
    Men det är ju iofs 4 personer som vinner olika saker, så chansen ökar ju då.Jag själv vinner själv aldrig någonting.Men om man inte är med och tävlar så vinner man ju inte alls...Så det är lika bra att ta chansen när det är tävlingsdags. Superkex!Välkommen tillbaka då säger jag som inte har träffat dig förut.Jag är ganska ny här, kom hit innan jul.Ditt gamla nick känns så bekant.Är det du som driver nätbutiken Nublu?Kram!
    Precis, man får hålla tummarna
  • Nathalie Flisbäck

Hej tjejer

Jag ittade en annons på blocket, en 2 manssoffa, en vit gudasöt. Pris 100 kr pga flytt. VARFÖR såg man inte den direkt när dne kom ut då? Hade suttit perfa i vårt mysrum. Jag ska måla databordet vitt. Ni som målat rekomenderar ni särskild färg?

• Nathalie Flisbäck

Hej tjejer

Tänkte visa, vi köpte helt nya täcken, sånna fluffiga jättesköna o kuddar till det.
    Nya sängkläder var ett måste då såklart.

Vår säng

Fint?

Har ni sängöverkast på er säng?

Foton?
    Jag tycker de e så kul o se andras

Glad påsk

♥ Jag är världens stoltaste mamma & Fru ♥
  • Nathalie Flisbäck
    mariaochlinus skrev 2010-04-02 07:49:53 följande:
    mittalskadehem.blogspot.com/2009/09/sangen-ar...Här är vår säng och vårt överkast som jag ärvt av mormor... hon har virkat det och jag älskar det!!! Både för att det är underbart vackert och för att min älskade och avlidna mormor lagt så mycket hjärta i att tillverka det....
    Vackert
    ♥ Jag är världens stoltaste mamma & Fru ♥
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14