Inlägg från: MissOsbourne |Visa alla inlägg
  • MissOsbourne

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

MissGoldie: Har du kommit upp i 100 personer än? Jag kan inte vara utan din blogg nu när du börjar tokinreda...=) vinterprinsessa@hotmail.com

• MissOsbourne

Jag har hittat en lykta jag bara MÅSTE ha på Tradera men just nu har jag inte råd med det de slutar på för jag är mammaledig och fattig...=( Så här ser de ut, jag har googlat och försökt hitta den i nätbutiker men inte lyckats.Det är olika säljare och alla verkar de ha flera att sälja men var fasiken har de köpt dem? Tänker inte betala överpris jag..=)

Någon som känner igen?
  • MissOsbourne
    Amelié77 skrev 2010-02-11 08:29:52 följande:
    MissO - vilka härliga lyktor! Meddela gärna om du får veta var de går att köpa eller vem som tillverkat dem!
    Ja det ska jag göra..=) Hittade en som var NÄSTAN lika fin på en finsk sida som även fanns i takmodell.Den skulle vara jättefin med en lampa i..=)
  • MissOsbourne

God kväll!..=) Nu är det så här att min karl släpat hem en spegeldörr och jag har ju sett jättefina sänggavlar gjorda av just spegeldörrar.Först var det min tanke men jag vill nog egentligen inte göra mig av med dem vi har riktigt än..=) Så nu har vi en dörr i förrådet som jag inte har en aaaaning om vad jag ska göra med...Några förslag?...=)

• MissOsbourne
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-02-23 02:25:03 följande:
    Nytt i bloggen! Äppelblomskrans... www.frokenvit.blogspot.com ♥♥♥ Välkommen in! Kram Fröken Vit
    Ååååh vilken vacker krans! Tyvärr kan vi knappt ha en sådan, vi bor i lägenhet på markplan men vi har ingen matsalsdel så att säga och en sådan i köket ser nog knasigt ut.Dessutom kan jag riktigt se framför mig hur våra två katter står på bakbenen på bordet och hoppar och slår med tassarna..=(

Jättefin tunika från Indiska också, vilka färger..=)

Jag funderar så det knakar på det där med dörren.Funderar på om man skulle kunna göra någon typ av lampa av den.Hänga den i kedjor en liten bit ner från taket och sen ha som infällda spottar i den.Fast spottar är ju lite väl modernt..=)
  • MissOsbourne
    Hannnas skrev 2010-02-23 08:20:34 följande:
    Morron Pums... det är inte lika "lätt" att vara gravid med andra barnet, vila kan man ju i stort nästan glömma... ta vara på alla tillfällen du kan MissO... åhh jag vet inte alls men det känns sisådär att borra för spots i den?
    Nej jag vet inte heller om jag vill borra i den...Och detta kommer nog inte vara den enda dumma idéen innan jag spånat färdigt....=)
  • MissOsbourne

"Man får inte själv borra hål i väggarna" Jag hatar att bo i hyreslägenhet när det kommer till vissa saker.Till exempel det här med badrummet där det sitter ett badrumsskåp som är ...ja vi kan kalla det SKITFULT! Och en vanlig spegel som ser ut som döden och dessutom ett litet lysrör monterat ovanför det.Så nu undrar jag för jag tänker totalt strunta i deras löjliga regler-ska jag borra i fogarna och sen använda vad? Något våtrumsgrejs? Det är ett vitt helkaklat badrum så om jag väljer att ta ner grejerna och sen när/om jag flyttar sätter tillbaka dem igen så syns ju inte mina hål...Jag ska gömma dem.*moahahaha*

• MissOsbourne

Hej hej...!..=) Sitter och kollar på IKEA:s hemsida på barnmöbler och kan det verkligen vara så att de inte har några skrivbord alls till barn?Tycker jag verkar konstigt..=)

• MissOsbourne

God morgon! Nu behöver jag hjälp med hissgardiner!Är det någon som vet någon webshop som kan sy efter mina egna mått? Innermåttet på mina fönster är typ 86 och 96 cm så jag hittar inget som passarJag har lite symaskinsfobi så att sy själv är jag ÄN så länge inte tillräckligt desperat för...=)

• MissOsbourne
    Hannnas skrev 2010-03-26 08:20:31 följande:
    Ja det kanske jag skulle kunna göra! Eller så kanske jag kan be någon på Tradera lägga ut såna med just mina mått? En del verkar ju sy själva....=) Det ska jag göra!...=)
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14