Inlägg från: Hjorthan |Visa alla inlägg
  • Hjorthan

Men vad är det jag ser - min kära lilla Nublu är tillbaka! Som jag saknat dig! Och vad underbart att höra att det vilar en liten sladdis i magen! Stort grattis! Här blir det inte fler barn, efter två missfall på 5 månader har jag gett upp. Nu satsar jag på annat istället.

Och du, behöver du hjälp att tömma lagret är det bara till att säga till! Jag säger inte nej!

• Hjorthan
    Lilla Kullan skrev 2010-02-19 19:09:10 följande:
    Nu ser jag att min lilla "morot" har hamnat i tråden igen. Vad glad jag blir.Ja, det är superkex jag menar. Hoppas att ni har det bra allihop här inne.Här hänger en hjärtinfarkt i luften. Men jag försöker vila.
    FinaStina - jag blir alldeles mörkrädd när jag ser vad du skrivit! NU TAR DU DET LUGNT VÄNNEN! Stor kram
  • Hjorthan
    Häxan Hedda skrev 2010-02-20 00:32:11 följande:
    Hejsan... *tittar försiktigt fram under min sten*Ville bara ge ett litet livstecken ifrån mig,några kommer ihåg mig och andra känner mig inte alls.  Jag och de mina mår bra, stugan börjar det bli ordning på efter en hel sommar där och om allt går som det ska ( tummarna har tyvärr gått av då jag hållt dem för hårt,så hjälp mig gärna på den punkten) så flyttar vi inom kort. *tanken svindlar*Men inte till stugan utan till... *cliffhanger* Får besked nästa vecka Äldsta kråkan har dragit till thailand för att vara där i 3 veckor (!!) *mammahjärtat blöder* så jag gosar desto mer med mellan och lillsnorre (hoppsan hur lät det däär rå )Ha det gott flickor Stort grattis till pyret i magen Superkexet  *lämnar en hög med kramar för den som vill göra kramänglar *
    Nämen hejsan! Det var verkligen inte igår man såg ditt söta tryne! Och vilken cliffhanger du lämnar efter dig! Oj så nyfiken jag blev nu!
  • Hjorthan
    Häxan Hedda skrev 2010-02-20 00:56:46 följande:
    Vad ledsen jag blir Hjorthan, har tänkt på dig och er verkstad , det sista jag hörde var att maken backat, så blir det så här tråkigt då ni öppnar den igen Kram på dig
    Tack för din omtanke! Det har varit tufft ett bra tag nu, fick första missfallet i juli och andra i december. Känner dock att vi är på väg tillbaka, och att livet faktiskt är urhärligt att leva. Tar hand om mig själv, min man och mina härliga tre ungar, och ser framåt. Det var helt enkelt inte meningen att vi skulle bli fler än fem i familjen, och i mångas ögon räcker ju det mer än väl!
  • Hjorthan

God morgon!
    Hur har ni det som bor längre uppåt landet? Här nere har det inte kommit så farligt med snö, inte som dom hotade med i alla fall. Fast idag blåser det väldans, så jag håller mig inne idag med.

Håller på att måla om hallen. Kan inte riktigt säga vad det är för färg. Den heter Orkidé, går i svagt grå-lila-beige. Blir riktigt snyggt mot alla vita lister, dörrar och den vita trappan. Paneltaket målade jag helvitt i går, fick bara en strykning den gången vi satte upp det, och nu var jag så trött på det, så det fick bli helvitt. Härligt med lite uppfräschning här hemma.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14